וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוג בהתנגשות בין רכבת לרכב פרטי בדרום

נהג רכב פרטי נהרג לאחר שניסה לחצות מחסום באור אדום, סמוך לקריית גת, ונלכד על הפסים. בעקבות התאונה, נרשמו שיבושים בתנועת הרכבות בכל הארץ. הקו בין באר שבע ללוד הופסק

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: אילן שניג)

נהג רכב פרטי בן 45 נהרג הבוקר (ראשון), לאחר שהתנגש ברכבת שיצאה מבאר שבע לכיוון תל אביב על המסילה ליד קיבוץ גת. ההרוג התגורר באחד מיישובי האזור. הרכבת פגעה ברכב הפרטי מסוג מרצדס, גררה אותו למרחק של כ-400 מטרים ונעצרה. איש ברכבת לא נפגע, למעט מספר אנשים שהוגדרו כנפגעי חרדה. הרכב הפרטי נסע ממערב למזרח, עקף את המחסום ואז עצר על המסילה מסיבה שטרם הובררה .

"יש סבירות שמדובר בהתאבדות, אולם כל כיווני החקירה נבדקים", נמסר הבוקר מרכבת ישראל. "הנהג שבר את המחסום ממש סמוך למעבר הרכבת ולפי עדויות נהג הקטר הוא נעמד על הפסים ולא ניסה לחצות. זרוע המחסום נשברה כתוצאה מכך". מתנדב זק"א, מרדכי ובר, סיפר לוואלה! חדשות כי "הרכב נחתך לשניים, חציו נותר ליד המחסום והחצי השני נגרר על ידי הרכבת בערך חצי קילומטר. כשהגענו לכלי הרכב מצאנו את ההרוג בכסא הנהג".

"ישבתי בקרון הראשון של הרכבת שלפתע שמעתי צפירה חזקה של נהג הקטר ואז שמענו 'בום'", אמר בראיון לגלי צה"ל משה, נוסע ברכבת. "התברר שנהג רכב שבר את המחסום ונכנס למסילה, ואז לא הצליח להניע את הרכב והרכבת נכנסה בו. כל האנשים על הרכבת בסדר גמור, יש חוסר נוחות אבל הכול בסדר", הוסיף.

מנהל הרכבת, האלוף במיל. יצחק (חקי) הראל, מסר כי תנועת הרכבות בין לוד לבאר שבע נעצרה הבוקר בעקבות התאונה, ושנפתחה חקירה לברר את נסיבות התאונה. צוותי חקירה של רכבת ישראל והמשטרה בודקים את נסיבות התאונה ואת האפשרות שכשל במחסום שאיפשר את כניסת הרכב הפרטי לתוך הפסים. ברכבת ישראל מספרים שהם נאבקים בתופעת שבירת המחסומים, "בשנת 2008 היו יותר מ-400 פריצות מחסומים", אומרים ברכבת.

עדכון ראשון: 7:41

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully