וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לתא: מעצרו של רייפמן הוארך ב-6 ימים

גלעד גרוסמן ואיילה חננאל

22.12.2009 / 11:24

בית משפט השלום האריך את מעצרו של איש העסקים ב-6 ימים, הפעם בחשד לזיוף מסמכים המעידים על ביטחונות להלוואות שלקח משתי חברות בחו"ל. רייפמן ממשיך להכחיש את החשדות נגדו

עוז מרון

(צילום: עוז מירון, עריכה, גדי וינסטוק)

בית משפט השלום בתל אביב האריך בצהרים (שלישי) את מעצרו של איש העסקים אלי רייפמן לאחר שזה נעצר אמש פעם נוספת בחשד כי לקח הלוואות בגובה של כ-6 מיליון דולר משתי חברות בחו"ל וזייף מסמך, לפיו יש בידו ביטחונות לאותן הלוואות.

בפתח הדיון אמר רייפמן:"החשדות נגדי הן המצאה. הפעם איתן ארז (המנהל המיוחד שמונה לנכסיו - ג.ג) משתמש במשטרה. אמרו לי: 'או שתראה לנו איפה המניות או שאין מניות ונאשים אותך במרמה וזיוף'".

רייפמן הוסיף וטען כי המנהל המיוחד איתן ארז יצר קשר עם אימו ואיים עליה כי יקבור אותו: "יש לי מסר אליו מאמא שלי וממני: אנחנו לא נישבר. לבייב ביקש 13 שנים של פריסה - אני מבקש רק שנה. אני בטוח שזה ייגמר בטוב".

בדיון טען פרקליטו של רייפמן, עו"ד יורם שפטל, כי אין עילה למעצרו מכיוון שמדובר בחקירה שפרטיה פורסמו כבר לפני כחצי שנה ואין סכנה לשיבוש הליכי משפט. עוד טען כי "בקשת המשטרה נובעת ממניעים פסולים ונועדה לסייע לאיתן ארז בהליך האזרחי נגד רייפמן". על אף הטענות, השופטת גיליה רביד קבעה כי יש מקום להשאירו במעצר לצורך המשך חקירה.

המעצר: בעקבות חקירה מאומצת בישראל ובאנגליה

מעצרו של רייפמן אמש בוצע בעקבות חקירה שניהל מפלג ההונאה של משטרת מחוז ת"א שהתנהלה במשך מספר חודשים. במסגרת החקירה יצאו לאחרונה החוקרים גם לאנגליה. מממצאי החקירה עולה, כי את ההלוואות קיבל ריפמן באמצעות מסמכים שהציג, לפיהם יש לו ביטחונות בחשבון בנק באנגליה בדמות מניות בחברה בישראל שבבעלותו.

על פי החשד, את המסמך המזויף לכאורה, הציג רייפמן לשתי חברות שונות מהן לווה כספים, וכן למספר אנשי עסקים פרטיים בישראל. רייפמן מכחיש בשלב זה את החשדות נגדו.

אלי רייפמן, מייסדה של חברת "אמבלייז", הסתבך לאחרונה בחובות בשוק האפור ואף ריצה עונש מאסר לאחר שסירב למסור את מניותיו בחברה לידי המנהל המיוחד איתן ארז, אשר טען בעצמו לאחרונה כי קיבל איומים על חייו מצידו של רייפמן.

עדכון ראשון: 6:11

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully