וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפים החדשים לחיי מין כמו של טייגר וודס

וידוי של אחת מהמאהבות של שחקן הגולף, לפיו כדור שינה מסוג אמביאן היה אחראי ל"סקס המטורף" שהיה להם, הפך את הגלולה הקטנה לוויאגרה החדשה בארצות הברית

פרשת טייגר וודס מסתעפת, הפרסומים השונים בנושא הולכים ומתרחבים, וחיי המין של שחקן הגולף מספקים, כך מסתבר, גם טיפים לסקס ושימושים חדשים לתרופות. כדור השינה אמביאן (המוכר גם כזולפידם), המשמש בדרך כלל לטיפול בבעיות של נדודי שינה, הפך לכוכב בפרשה, כאשר אחת מהמאהבות של וודס, רייצ'ל אוצ'יטל סיפרה לחבריה על "סקס האמבין המטורף" שלה ושל וודס והווידוי הגיע לעיתוני ארצות הברית.

"היה לנו סקס מטורף ביותר על אמביאן. לוקחים כדור ונכנסים לערפול חושים במהלך הסקס", סיפרה אוצ'יטל לחברותיה, שמיהרו לדווח על התגלית לצהובוני ארצות הברית. בעקבות הפרסום התמלאו בלוגים ופורומים ברחבי ארצות הברית בעדויות של משתמשים, שהודו כי לגלולת השינה יש "כוחות מעוררי חשק מיני". על פי הדיווח, מי שנוטל כדור שכזה לפני האקט המיני לא ממש יזכור את מה שמרחש לאחר מכן, אבל יזכה לתגובות נלהבות מהפרטנר המיני שלו.

רייצ'ל אוכיטל המאהבת של שחקן הגולף טייגר וודס. AP
"לוקחים כדור ונכנסים לערפול חושים במהלך הסקס". אוצ'יטל/AP

"היו לילות בהם היה לנו 'סקס אמביאני' ואני יכול להגדיר אותו כסקס הטוב ביותר אי פעם. זה פשוט מדהים כמה נפלא הסקס ואז מתעוררים ואפילו לא זוכרים איך הגעת למיטה. אני מת על זה".

עד כה לא היו דיווחים על תופעות הלוואי המיניות של גלולות השינה, אולם בעבר דווח על אנשים שנטלו את הכדור ולאחר מכן מצאו את עצמם נוהגים ברכב או זוללים במטבח, מבלי שידעו כיצד הגיעו לשם. למרות זאת, מומחים מנסים לצנן את ההתלהבות ואומרים כי למדע לא ידוע על תופעת הלוואי הזו של גלולת השינה. "מעולם לא שמעתי על השימוש הזה בכדור", אמר ל"ניו יורק דיילי ניוז" ראלף טרטר מהמרכז לחקר התרופות בפיטסבורג, "גלולות שכאלה דווקא מפחיתות את החשק המיני ולא מגבירות אותו. אם מישהו מצפה לקיים יחסי מין, עדיף לו דווקא להשתמש בכדור שלא ירדים אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully