וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש: "לשקול מחדש כבילתו של קרליק"

30.11.2009 / 10:07

דמיאן קרליק, המואשם ברצח בני משפחת אושרנקו, כבול ברגליו בתאו מאז תחילת משפטו. בית המשפט הורה לבחון מחדש את נחיצות כבילתו. עורך דינו: "צעד שרירותי ולא אנושי"

בית המשפט המחוזי בתל אביב הורה הבוקר (שני) לשב"ס לשקול מחדש את המשך כבילתו של דמיאן קרליק, הנאשם ברצח ששת בני משפחת אושרנקו. קרליק כבול ברגליו בתא בבידוד, כשהוא נמצא תחת השגחה של מצלמות וידאו וסוהרים במשך 24 שעות ביממה. פרקליטו, עורך הדין אורי קינן, טען שמדובר בצעד שרירותי ולא אנושי. הפרקליטות טענה מנגד כי זה נעשה כדי לשמור עליו מפני פגיעה עצמית ולהגן על צוות הסוהרים.

השופט דוד רוזן תהה במהלך הדיון איזו סכנה נשקפת לצוות הסוהרים כאשר קרליק נמצא בבידוד באגף שבו מוחזקים גם אסירי עולם ומחבלים עם דם על הידיים. "לא ניתן לחלוק ברצינות על הטיעון שאדם שביצע לכאורה את המעשים המזוויעים המיוחסים לעותר, הינו על פני הדברים אדם מסוכן שראוי לשמור ולהישמר ממנה בקפידה", כתב השופט רוזן בהחלטתו.

"יפה עשתה הרשות משלעת הזאת הורתה על החזקתו בתא נפרד ומבוקר 24 שעות ביממה על ידי מצלמות". אולם, השופט הוסיף כי אמצעי הזהירות שנקטו בשב"ס היו צריכים לייתר את כבילתו של קרליק למיטה.

כתב אישום דמיאן קרליק בבית משפט מחוזי פתח תקווה נובמבר 2009. יותם רונן
כבול בתאו כל שעות היממה. קרליק/יותם רונן

לפי כתב האישום נגד קרליק שהוגש לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה מואשם קרליק ברצח, שוד, קשירת קשר לביצוע פשע, הצתה והתפרצות. רעייתו נטליה מואשמת בהריגה, השמדת ראיות, קשירת קשר לביצוע פשע ושוד.

נטליה מואשמת כי לאחר הרצח היא סייעה לדמיאן לפשוט את בגדיו, אשר היו מגואלים בדם, להתקלח ולחבוש את ידו הפצועה. לאחר מכן, הלכו נטליה ואולג קרליק ברחבי העיר תוך שהם משליכים במקומות שונים את צרור המפתחות של משפחת אושרנקו, הסכין ששימשה לרצח וכן בגדים מגואלים בדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully