וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי ביקש להיות קרוב לצלחת של ברק אובמה?

בני הזוג טארק ומיכאלה סלאחי הצליחו להיכנס לארוחת הערב היוקרתית ביותר בעולם, בה אירח ברק אובמה את נשיא הודו, ונתפסו אחרי שהעלו תמונות לפייסבוק

שירותי המודיעין של ארצות הברית חוקרים את נסיבות הסתננותם של בני הזוג טארק ומיכאלה סלאחי, לארוחה החגיגית שנערכה שלשום (שלישי) בבית הלבן לכבוד ראש ממשלת הודו, מנמוהן סינג.

על פי הדיווח ב"וושינגון פוסט", השניים הצליחו להערים על כל מערכות הסינון והביטחון שהקיפו את המשפחה הנשיאותית, ובשלב מסוים אף שהו באותו החדר עם הנשיא ברק אובמה ורעייתו מישל אובמה. תוך כדי ביקורם תיעדו בני הזוג סלאחי את עצמם באמצעות מצלמה, ואת התמונות העלו לרשת החברתית פייסבוק.

טארק ומיכאלה סלאחי שהתגנבו לארוחת ערב של ברק אובמה בבית הלבן. רויטרס
"התכבדנו להגיע לבית הלבן לארוחה רשמית לכבוד הודו עם הנשיא אובמה והגברת הראשונה!". בני הזוג סאלח/רויטרס

השניים, תושבי מדינת וירג'יניה, לא הוזמנו לאירוע, לא נכללו ברשימת המוזמנים, ועדיין לא ברור כיצד הצליחו להסתנן לבית הלבן, הנחשב לאחד המקומות המאובטחים ביותר בארצות הברית. בעמוד הפייסבוק שלהם כתבו לאחר מכן: "התכבדנו להגיע לבית הלבן לארוחה רשמית לכבוד הודו עם הנשיא אובמה והגברת הראשונה!".

זוהי כנראה הפעם הראשונה בהיסטוריה שאורח לא קרוא הצליח להסתנן לארוחת ערב בבית הלבן, כתבו בעיתון. עיתונאית מטעמם של בני הזוג כתבה בשמם תגובה לפיה "בני הזוג סלאחי התכבדו להשתתף באירוע יוקרתי שכזה, שניהם נהנו מאוד".

דובר השירות החשאי בארה"ב הרגיע ואמר כי לא הייתה סכנה ביטחונית במהלך האירוע. "כל אדם שנכנס בכתלי הבית הלבן עובר בדיקה לאיתור מתכות ובדיקות שיקוף שונות. כך היה גם בארוחת הערב, ואיש לא היה תחת איום ביטחוני". לדבריו, הכשל נבע מאי מילוי נהלים באחת מתחנות המעבר בדרך לארוחת הערב, וסירב למסור פרטים נוספים. על פי הדיווח ב"וושינטון פוסט", בני הזוג עשויים להיות מואשמים בהסגת גבול, אלא אם יתברר כי מישהו מצוות הבית הלבן הגניב אותם פנימה.

בני הזוג סאלח כבר קיבלו 15 דקות של תהילה בפיילוט לתוכנית ריאליטי מקומית, "עקרות הבית האמיתיות מוושינגטון". הם הגיעו לארוחה כשהם לבושים כיאה למעמד – טארק בטוקסידו, ואשתו בשמלה בסגנון הודי מסורתי בצבע אדום. בין התמונות שהועלו לפייסבוק נראו בני הזוג עם סגן הנשיא ג'ו ביידן, ראש צוות הבית הלבן רם עמנואל, ראש עיריית וושינגטון אדריאן פנטי ומגישת החדשות קטי קוריק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully