וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצלף מוושינגטון יוצא הלילה להורג

ג'ון אלן מוחמד, הצלף מוושינגטון שירה למוות ב-10 בני אדם לפני שבע שנים, יוצא להורג. בעלה של אחת הקורבנות שיגיע לצפות באירוע: "אני רוצה לראות את ההבעה על הפנים שלו"

שבע שנים אחרי שהטיל אימה על תושבי וושינגטון, ג'ון אלן מוחמד יוצא הלילה (שלישי) להורג. אתמול דחה בית המשפט העליון בארצות הברית את בקשתו להשעות את ההוצאה להורג של הצלף שרצח 10 בני אדם במסע ירי באוקטובר 2002 ביחד עם לי בויד מאלבו.

מוחמד יומת על ידי רעל בבית סוהר בווירג'יניה. בני משפחתם של קורבנותיו ייצפו בהוצאה להורג. הוא יקבל את ההזדמנות לומר כמה מילים, לפני שלבו יחובר למוניטור ושתי אינפוזיות יחוברו לזרועותיו, דרכן יוחדר הסם שיעצור את לבו.

"אני רוצה לראות את ההבעה על הפנים שלו," אמר לעיתון הבריטי "הטיימס" נלסון ריברה, שאשתו לורי אן נהרגה כשמוחמד ירה בה בזמן שהיא שהייתה בתחנת דלק במרילנד. "אני רוצה לראות את פניו ולראות אם הוא נהנה מזה."

שותפו של מוחמד לי מאלבו מרצה עונש מאסר עולם ללא אפשרות לשחרור מכיוון שהיה קטין בעת המעשה. השניים יצאו למסע ירי שהחל ב-2 באוקטובר 2002 בפרבר במרילנד סמוך לבירה וושינגטון. במשך 20 יום הרגו בירי 10 בני אדם בעת ששהו בחוץ. פאניקה אחזה בתושבים ורבים פחדו לצאת מביתם. ב-24 באוקטובר מוחמד ומאלבו נתפסו כשהם ישנים ברכבם.

המניע למסע הרצח מעולם לא הובהר. אשתו לשעבר של מוחמד, וכמה מומחים, מאמינה שהוא תכנן לרצוח אותה וביצע את שאר מקרי הירי כדי שהיא תראה כקורבן מקרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully