וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני משפחת אלפרון נעצרו בקטטה בדימונה

רמי שני

6.11.2009 / 18:06

ניסים ואריה, האחים של יעקב אלפרון ז"ל, ודרור בנו, נעצרו השבוע בבית הקברות בדימונה לאחר שהשתתפו בקטטה במהלך לוויה. במשטרה מייחסים להם חשד לאחזקת דוקרן ותקיפה בנסיבות מחמירות

בתחנת המשטרה בדימונה, התקבלה ביום ראשון הודעה על קטטה שהייתה בבית הקברות, במהלך לוויה. צוות סיור יצא לשם כדי להרגיע את הרוחות ולבדוק אם יש מקום לפתוח בחקירה פלילית. כשהם הגיעו לבית הקברות, חיכתה להם הפתעה: לא סתם קטטה, אלא במעורבות של אנשי משפחת אלפרון.

ליתר דיוק: ניסים ואריה, האחים של יעקב אלפרון ז"ל ודרור בנו. השלושה הצטרפו לחבר שלהם, איל גידו, לשעבר תושב דימונה, ללוויית דודתו. גידו היה בטוח ככל הנראה, שהוא יפגוש במהלך הלוויה בן משפחה רחוק, גם כן מחמולת הדודה, אבל מכיוון אחר של משפחתה. ככל הידוע, יש בין גידו לבין אותו קרוב משפחה סכסוך על רקע חוב כספי או אחר וגידו היה זקוק ככל הנראה לחליפת איומים משודרגת. לכן צרף ככל הידוע את בני משפחת אלפרון לבוא עימו ללוויה.

הבחור לו ציפה גידו, לא הגיע. אבל במקומו, הגיעו בני משפחה אחרים, המכירים את שורשי הסכסוך. הם זיהו את גידו וגם את שלושת מקורביו. למרות הניסיונות לשמור על איפוק במהלך הקבורה, התפרץ וויכוח שגלש לתגרת ידים, מלווה במכות עם אלות, שאותם שלפו המעורבים מכליהם.

כשהמשטרה המקומית הגיעה, התברר לאנשיה שיש להם עסק עם משהו שהוא קצת מעבר לסכסוך על רקע השאלה מי אוחז באת החפירה כדי לכסות את הקבר. עוד התברר להם, שהמעורבים בקטטה שהם תושבי דימונה, התאדו מהמקום. השוטרים עצרו את בני משפחת אלפרון וחברם.

בחיפוש ברכבם התגלו מספר חפצים שמשמשים כנשק קר, כמו אלות ודוקרנים. הם נעצרו בחשד למעורבות בקטטה. בדימונה, נעצרו מאוחר יותר ארבעה אחרים המעורבים ככל הנראה גם הם בקטטה. הם נחקרו ושוחררו. אדם אחר החשוד כמעורב באירוע, שוכב עדיין בבית חולים סורוקה בבאר שבע, אחרי שנפצע במהלך הקטטה.

בית משפט השלום בבאר שבע האריך את מעצרם של בני משפחת אלפרון ואיל גידו עד ליום ראשון. במשטרה מייחסים להם מעורבות בקטטה והפרעת הסדר הציבורי וגם חשד לאחזקת דוקרן ותקיפה בנסיבות מחמירות.

בני משפחת אלפרון לא ממש מרוצים מהסידור לסוף שבוע שהכין להם גידו. את החשבון עימו הם בוודאי יסגרו ברגע אחר. בני משפחתו של גידו, שהיו מעורבים בקטטה, כנראה גם הכריזו עליו כפרסונה נון גרטה והוא יצטרך לשקול עתה עם עצמו את צעדיו. בשלב הזה, הוא עצור ובמשטרה כבר מגבשים נגדו ונגד שלושת בני משפחת אלפרון כתב אישום על מעורבות בקטטה במקום ציבורי ואחזקת אמצעי לחימה קרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully