וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלינץ' בתל ברוך: "אריק קרפ מת מהמכות שספג"

גלעד גרוסמן

5.11.2009 / 12:10

בית המשפט האריך עד תום ההליכים את מעצרם של שלושת הנאשמים ברצח אריק קרפ בטיילת בתל אביב. לדברי השופטת, קיימות ראיות לקשר סיבתי בין מותו לבין מעשי האלימות של השלושה

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

בית המשפט המחוזי בתל אביב האריך היום (חמישי) עד תום ההליכים את מעצרם של שלושת הנאשמים ברצח של אריק קרפ בטיילת בתל אביב, שאירע לפני כשלושה חודשים בחוף תל ברוך בתל אביב. הנאשמים הם ג'מיל עדס (25), עבדל רחמן עדס (21) וקטין בן 17 שזהותו לא אושרה לפרסום. השופטת חיותה כוחן קבעה על סמך הראיות הפתולוגיות שהציגה התביעה, כי יש ראיות לכאורה לכך שקרפ מת כתוצאה מהמכות שספג. היא דחתה את טענת ההגנה, לפיה ייתכן שלקרפ קרה דבר נוסף בפרק הזמן בין השלב שבו עזבו אותו התוקפים כשהוא פצוע לבין השלב שבו נפל לים.

"קיימות ראיות למכביר", כתבה השופטת, "לפיהן שלושת המשיבים היכו, לכאורה, את המנוח במכות אגרוף, בעטו בו בכל חלקי גופו, באכזריות וללא רחמים, גם כאשר היה מוטל על הארץ, לא שעו לתחנוניו ולא הרפו ממנו אף שעה שניסה לנוס על נפשו". עם זאת, השופטת הוסיפה שעל הרכב השופטים שידון בתיק יהיה לקבוע אם אכן מדובר ברצח או רק בהריגה.

השופטת התייחסה בהחלטתה גם לאלימות שהפנו השלושה כלפי משפחתו של קרפ. "השלושה בלא אומר ודברים", כתבה חיותה כוחן, "תקפו את אשת המנוח ואת בתו. השתיים הופלו על הארץ ושתיהן נחבלו. לאשה נגרם שבר ביד. לאחר מכן, השלושה חבטו במנוח מכות קשות ונמרצות, היכו בו מכות אגרוף בחזה ובראש, בעטו בו בעוצמה בראש ובצלעות והמשיכו להלום בו גם לאחר שנפל ארצה, חרף צעקותיו שיחדלו".

"הוא הצליח לקום", המשיכה השופטת, "וניסה להימלט מהם מספר צעדים, אך השלושה רדפו אחריו, הפילוהו בשנית והמשיכו להכותו, בבעיטות בגוף ובראש ואף דרכו עליו. קטינה שהיתה בחבורה צעקה לעברם להפסיק, ובתגובה אחד הנאשמים חבט בה באגרופו בפניה.
בשלב מסוים נמלטו המשיבים מהזירה, עלו על רכבם ונסעו מהמקום".

ראש מרכז נגה בקריה האקדמית אונו, ד"ר דנה פוגץ', שמייצגת את משפחת קרפ מסרה לוואלה! חדשות כי "אין ספק שמדובר במקרה כה חמור המצדיק מעצר של הנאשמים וכרגע לא נותר אלא לחכות שכל שמונה הפוגעים ישלמו את המחיר הראוי על מעשיהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully