וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוחררו האחים מיפו שנחשדו בייצור חגיגת

איילה חננאל

15.10.2009 / 11:05

בית המשפט הורה לשחרר את שני האחים שנעצרו בחשד שהקימו מפעל לייצור הסם חגיגת. הסיבה: טרם הוכח כי החומר המצוי בביתם הוא אכן סם לא חוקי

שני אחים מיפו בגילאי 31 ו-33 החשודים בהקמת מפעל לייצור הסם 'חגיגת' שוחררו אמש (רביעי) לביתם, לאחר שבית המשפט קבע כי כלל לא ברור האם החומר שנמצא בביתם מוגדר כסם וכי לא הוכח שהוא בבעלותם. פשיטת המשטרה על בית האחים אירעה בעקבות תפיסת אחד האחים עם 10,000 קפסולות של 'חגיגת'.

הפרקליטים שי נודל וגיא פרידמן טענו בדיון בבית המשפט, כי טרם הגיעו תוצאות בדיקות המעבדה המוכחיות כי הקפסולות שנמצאו הן אכן סם המופיע בפקודת הסמים המסוכנים. הם הסבירו, כי יש לשחרר את האחים לביתם מאחר שידוע כי במקרים רבים תוצאות הבדיקה הן שליליות והחומר הנתפס מתברר כחוקי.

במשטרה לא היו מרוצים מהשחרור המביך, וחודש לאחר מכן פשטו על בית משפחתו ביפו ועצרו אותו ואת אחיו. בפשיטה של המשטרה על הבית מצאו השוטרים בחצר הנמצאת במתחם בו מתגוררת המשפחה 35,000 כדורי 'חגיגת'. שוטרי היס"מ של מרחב יפתח חפרו בחצר הבית, שם נמצאו כדורי ה'חגיגת' המוסלקים בשלושה אזורים שונים במתחם.

"מדובר בעסק משפחתי לכל דבר", סיפר אז לוואלה! רפ"ק אלון רז, מפקד היס"מ במרחב יפתח. בנוסף מצאו השוטרים 7.5 ק"ג חומר החשוד כסם מסוג קאטינון - החומר הפעיל ב'חגיגת'. רפ"ק רז מסר כי "בני המשפחה אחראים על פי החשד לרקיחת ויצור הסמים, הכנסתם לקפסולות על ידי מכונה מיוחדת, ומכירתם לקיוסקים ופיצוציות ברחבי העיר והארץ".

  • עוד באותו נושא:
  • חגיגת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully