וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאחורי הסורגים, גרסת רומן פולנסקי

הבמאי, שנעצר באחרונה לאחר שנמלט מהרשויות ב-1978, עובד על סרט חדש מבית הכלא בשוויץ. המטרה: לסיים אותו לפני פסטיבל הסרטים של ברלין

הבמאי, רומן פולנסקי, מסיים את העבודה על סרטו האחרון מבית הכלא בו הוא עצור בשוויץ, כך סיפר רוברט האריס, אשר כתב את התסריט לסרט "הרוח", עליו עובד פולנסקי, בראיון לעיתון הטיימס הלונדוני.

האריס סיפר לעיתון כי פולנסקי רוצה לסיים את הסרט בזמן לפרמיירה המתוכננת שלו בפסטיבל הסרטים של ברלין, אשר יתקיים בפברואר. "פולנסקי יכול להעביר את הרצונות שלו מהכלא. אני לא חושב שהוא יכול לערוך שיחות טלפון, אך הוא כן יכול ליצור קשר", אמר האריס.

"מה אנשים יחשבו על הסרט זה עניין אחר", הוסיף האריס. "אני לא יודע אם הסרט יוכל להתעלות מעל הנסיבות בהן נמצא פולנסקי. נבדוק עד לקצה את האמרה שכל פרסום הוא פרסום טוב".

האריס, אמר כי פולנסקי סיים את עריכת הסרט ביום בו נעצר. עוד אמר כי לאחרונה פולנסקי העביר הוראות בנוגע לפסקול הסרט מתא כלאו וכי הסרט יושלם בהתאם להוראותיו של הבמאי.

פולנסקי, 76, נעצר ב-26 בספטמבר בשוויץ כאשר הגיע לפסטיבל הסרטים של ציריך כדי לקבל את פרס מפעל החיים מטעם הפסטיבל. משטרת ציריך עצרה אותו בשל צו ההסגרה הקיים נגדו מאז נמלט מארצות הברית ב-1978, שנה לאחר שהודה באשמה במקרה בעילת קטינה בת 13. פולנסקי הודה באשמה במסגרת עסקת טיעון עם התביעה אשר במסגרתה בוטלו נגדו אישומים נוספים של אונס, הדחת קטינה לסמים ואלכוהול וביצוע מעשה סדום, אך נמלט לפני מתן גזר הדין. בשנים בהם נמלט מרשויות החוק בארצות הברית התגורר פולנסקי בעיקר בצרפת. מאז מעצרו נאבק פולנסקי באמצעות עורכי דינו לבטל את צו ההסגרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully