וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו לא רואה ממטר: סובל מדלקת בעין

פנחס וולף

13.10.2009 / 9:42

ראש הממשלה סובל מדלקת בלחמית העין והגיע לבית החולים הדסה עין כרם לבדיקת עיניים. לפני שלושה חודשים איחר לישיבת ממשלה בגלל "גרגר חול שנכנס לעינו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו סובל מדלקת בלחמית העין. מלשכת ראש הממשלה נמסר הבוקר (שלישי) כי ראש הממשלה הגיע לבית החולים הדסה עין כרם לבדיקת עיניים. נתניהו עבר את הבדיקה וחזר לעבודה סדירה.

לפני כשלושה חודשים הודיע ראש הממשלה שלא ישתתף בישיבת הממשלה שנערכה בבוקר אותו יום. אולם, זמן קצר לאחר הודעתו הגיע נתניהו למשרדו. ממשרד ראש הממשלה נמסר, כי נתניהו איחר משום שהתעורר עם גרגר שנכנס לעינו. לאחר מכן נסע נתניהו לקופת החולים שם הוציא רופא עיניים את הגרגר ושחרר אותו לניהול ישיבת הממשלה.

ממשרד ראש הממשלה נמסר תחילה כי בשל סיבות פרטיות נתניהו לא ינהל את הישיבה ובמקומו ינהל אותה המשנה לראש הממשלה משה (בוגי) יעלון.

בשבוע שעבר עבר ראש הממשלה בהצלחה בדיקת קולונוסקופיה, שהיא בדיקה של מערכת העיכול התחתונה. את הבדיקה ביצע פרופסור ערן גולדין בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

רופאו האישי של ראש הממשלה ד"ר צבי הרמן ברקוביץ מסר כי הבדיקות הרפואיות שבוצעו הבוקר לראש הממשלה בנימין נתניהו, הסתיימו בהצלחה והתגלו כתקינות ללא שום ממצאים. עוד נמסר כי לאחר מנוחה של כשעתיים ראש הממשלה חזר לביתו ולפעילות שגרתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully