וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד ברעננה: צעיר רצח את אמו ופצע את אחיו

איילה חננאל ונעמה טלמור

10.10.2009 / 6:53

לפי החשד, הבן דקר את אמו בביתה ומשם המשיך לבית אחיו ודקר גם אותו. האם נפצעה באורח אנוש ומתה מפצעיה, ואילו האח נפצע באורח קשה. החשוד בדקירה נעצר

איתי חסיד

(צילום ועריכה: איתי חסיד)

צעיר בן 26 נעצר אמש (שישי) בחשד שרצח את אמו בדקירות סכין בביתה ברעננה. היא נפצעה באורח אנוש ומתה מפצעיה. לפי החשד, בהמשך הגיע הבן לבית אחיו - ודקר גם אותו. מצבו של האח, בן 38, בינוני. הוא פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא. לדברי המשטרה, החשוד בדקירה אמר בחקירתו כי אמו ואחיו ניסו להתנכל אליו. שמה של הנרצחת הוא אריאנה מרגוליס בת 59.

בשעה 18:00 התקבלה קריאה במוקד מד"א, לפיה ישנה אישה דקורה ברחוב הגלבוע ברעננה. צוות טיפול נמרץ הגיע בליווי כוח משטרה שאבטח את המקום, נכנס לבית האישה ומצא אותה דקורה בכל חלקי גופה כשמצבה אנוש.

"לפני שהספיקה לאבד את הכרתה, אמרה האישה כי מדובר בבנה וכי הוא בדרך לדקור את האח שנמצא מגדל בעיר, ואז איבדה את הכרתה", סיפר מיקי כפרי דובר מד"א ירקון לוואלה! חדשות. צוות טיפול נמרץ הגיע לרחוב מגדל, שם מצא פצוע כבן 38 דקור בכל חלקי גופו.

רפ"ק שי אזולאי, מפקד תחנת כפר סבא סיפר לוואלה! חדשות כי השוטרים שהוזעקו למקום מצאו את החשוד ברצח מתהלך ברחוב עם הסכין בידו ובגדיו מגואלים בדם. כאשר הבחין בשוטרים הוא אמר להם ' רצחתי את אימי ואת אחי'".

עדכון ראשון: 19:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully