וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר שלום: "להוציא התנועה האיסלמית מחוץ לחוק"

6.10.2009 / 8:09

המשנה לראש הממשלה קרא בנוסף לעצור את מנהיגי התנועה, ובראשם השייח' ראא'ד סלאח. "אם לא נפעל ביד תקיפה הם יזהו חולשה ויגבירו את פעילותם". השר ישי: "אף אחד לא יגביל אותנו בירושלים"

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: עידן גוראל)

השר לפיתוח הנגב והגליל והמשנה לראש הממשלה, סילבן שלום, קרא הבוקר (שלישי) להוציא את התנועה האיסלמית מחוץ לחוק. שלום הוסיף כי יש לעצור את ראשי התנועה, השייח' ראיד סלאח והשייח' כמאל ח'טיב.

"רשויות אכיפת החוק צריכות לפעול נגד כל אחד שמסית נגד המדינה. המאבק הוא על הריבונות בירושלים ובהר הבית. התנועה האיסלמית צריכה להיות מחוץ לחוק. לא יעלה על הדעת שהם יגייסו כספים, יפעלו ויסיתו נגד מדינת ישראל. גם הממשלה צריכה לפעול בעניין. ובכוונתי לפעול בנושא בישיבת הממשלה מיד לאחר החג כדי שהנושא יקבל טיפול שורש אחת ולתמיד. אל לנו לפחד מסיסמאות אינתיפאדה ישנות. יש לפעול נגד מסיתים ויפה שעה אחת קודם"

יו"ר ש"ס, השר אלי ישי, התייחס אף הוא למהומות ואמר כי "מדינת ישראל היא הריבון בירושלים ואין כוח שיוכל להגביל אותה בבירת הנצח המאוחדת של העם היהודי. אין בכוחה של התססה אנטי יהודית מהארץ ומחוצה לה לערער ולהרפות בדבר הקשר בין עם ישראל לבירתו ובין הצורך לחיזוקה ופיתוחה של העיר ירושלים".

גם שר התשתיות עוזי לנדאו התייחס לסוגיה ואמר כי "יש להוציא התנועה האיסלמית אל מחוץ לחוק, ולהעמיד את ראיד סאלח וחבר מרעיו לדין. ישראל צריכה להפסיק לשלם את משכורותיהם של כל האימאמים וראשי המסגדים אשר בדבריהם עוסקים בהסתה נגד מדינת ישראל".

בירושלים נערכת הבוקר המשטרה ליום מתוח נוסף בעקבות האירועים האלימים שאירעו אתמול בהר הבית ובמזרח ירושלים. אמש החליטה המשטרה כי הר הבית יהיה סגור היום לכניסת מבקרים וכי כניסת מתפללים מוסלמים תותר לגברים מעל גיל 50, שברשותם תעודת זהות כחולה ולנשים. כוחות מתוגברים נערכו ברחבי הבירה כדי למנוע את הפרות הסדר ולאפשר את קיומה של צעדת ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully