וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייגלין תוקף: "לבני עדיפה על נתניהו"

משה פייגלין התארח באולפן בוואלה! LIVE ותקף בחריפות את ראש הממשלה, לקראת הפסגה המשולשת: "נתניהו הונה את ציבור הבוחרים, עדיף שציפי לבני תהיה ראש ממשלה"

מערכת וואלה!

(צילום ועריכת וידאו: יאיר דניאל)

"אני מרשה לעצמי להתנבא, שמי שיהיה המרוויח הגדול ממפגש הפסגה בניו יורק יהיה אבו מאזן והוא יהיה היחיד שייצא עם תאוותו בידו", כך אמר היום (שלישי) ראש תנועת מנהיגות יהודית בליכוד, משה פייגלין, שהתארח באולפן וואלה! LIVE. עוד אמר פייגלין לקראת המפגש המשולש בין אבו מאזן לנשיא ארצות הברית ברק אובמה ולראש הממשלה בנימין נתניהו כי "כבר הזהרתי שבמדינה שלנו, כשאתה בוחר שמאל, אתה מקבל שמאל וזה בסדר, אבל גם כשאתה בוחר ימין, אתה מקבל שמאל. השמאל הזה עכשיו הוא גרוע יותר מאשר בתקופת אולמרט".

פייגלין המשיך לתקוף את ראש הממשלה ואמר כי "נתניהו הונה את ציבור הבוחרים, אבל כולנו התרגלנו להונאה הזאת. בעיקרון הציבור לא מופתע מכך. מה שקורה על מנת להגיע לשלטון הוא שאתה צריך להסתכל ימינה ולדבר ימינה, אבל כדי להישאר בשלטון אתה צריך להפנות עורף, לקחת את המנדט, להפקיד אותו בידיים של השמאל ולבצע את המדיניות שלו. מי ששולט במדינה זה מועדון השלטון הישראלי. במועדון הזה, מערכת המשפט והתביעה, התקשורת והזרוע הרוחנית-אקדמית. אין ספק שנתניהו משרת את המועדון הזה".

לאחר מכן הדגיש פייגלין כי נכון להיום עדיף היה אילו ציפי לבני היתה מתמנה לתפקיד ראש הממשלה. לדבריו, "אם נתניהו מתנהג כפי שהוא מתנהג, עדיף היה שלבני תהיה ראש ממשלה. נתניהו הביא לכך שהליכוד הפסיד לקדימה ואני חושב שמצבה של ההתיישבות היה טוב יותר עם קדימה. היתה פעם סיסמה 'רק הליכוד יכול', אז רק הליכוד יכול היה להביא את גוש קטיף, את ימית ואת החורבן הגדול שעוד עלול לקרות ביהודה ושומרון, אם ניתן למדיניות של נתניהו להימשך. הליכוד לא עשה שלום, עובדה היא שעם מצרים יש לנו מלחמה, בדיוק כפי שיש מלחמה עם סוריה. הטילים שנפלו על שדרות ואשקלון היו עם חותמת מצרית".

במישור האישי אמר פייגלין כי "רציתי לייצר בתוך ההנהגה של המחנה הלאומי אלטרנטיבה. אחרי אוסלו התברר לי שאין לימין אלטרנטיבה. הבנתי שאין לנו אלטרנטיבה אחרת, מלבד מלדבוק בזהות היהודית שלנו. אני נמצא בליכוד, לא משום שאני חושב שהליכוד עדיף על השמאל, אלא מפני שהליכוד מייצג את הרוב היהודי. הציבור לא השכיל לייצר לעצמו מנהיגות. נשענו על הלגיטימציה של הליכוד וברגע שהיא נשללה, הציבור לא ידע מה לעשות. אני מנסה לשנות עם המהלך שאני מוביל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully