וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב קורקינט ממונע נהרג בתל אביב

נעמה טלמור

22.9.2009 / 15:15

גבר כבן 42 איבד את השליטה על הקורקינט הממונע והתנגש ברכב חונה. משום שלא חבש קסדה או אמצעי מיגון נפגע באורח אנוש ומת במקום

גבר כבן 42 נהרג אחר הצהרים (שלישי) כאשר הקורקינט הממונע עליו רכב התנגש ברכב חונה ברחוב מסילת ישרים בתל אביב. מחקירה ראשונית של נסיבות האירוע עלה כי הגבר, שנהג ללא קסדה או מגני ברכיים ומרפקים, נפגע בראשו באורח אנוש כשהתנגש ברכב.

ניידת טיפול נמרץ של מגן דוד אדום הגיעה למקום, והחלה לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות, אך אלו לא צלחו. רופא של מד"א נאלץ לקבוע את מותו במקום. עידית שמואלביץ', פראמדיקית שטיפלה בהרוג סיפרה לוואלה! חדשות כי "מדובר בתאונה עצמית לכל דבר, העובדה שלא היה ממוגן החמירה ללא ספק את הפגיעה".

לדבריה, לא מדובר בתופעה. "הקורקינטים השתלבו בצורה לא רעה בנוף האורבני, ועד כה לא היו תאונות קטלניות כל כך שבהן היו מעורבים כלי הרכב הללו", הוסיפה.

דובר זק"א, מוטי בוקשטיין, סיפר לוואלה! חדשות כי "כאשר צוותנו הגיע לשם מצאנו את ההרוג מגואל בדם וללא הכרה, לא יכולנו לעשות דבר". לדבריו, חוסר אמצעי המיגון היה מרכיב מכריע במותו. ממגן דוד אדום נמסר כי על כל רוכבי הקורקינטים לחבוש קסדה ומגנים שונים. כמו כן, על אדם שנתקל בתאונה מסוג זו להתקשר באופן מיידי למוקד החירום 101 ולא להזיז את הפצוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully