וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא ארה"ב חושב שהזמר קנייה ווסט 'חמור'

אובמה אמר את הדברים במהלך ראיון ברשת החדשות CNBC בתגובה להתנהגותו של ווסט בטקס פרסי הקליפים של ערוץ MTV. הדברים נאמרו שלא לציטוט אך מצאו את דרכם לרשת

נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, קרא לזמר קנייה ווסט "חמור" בתגובה להתנהגותו של ווסט בטקס פרסי הקליפים של ערוץ MTV. תגובתו של אובמה נאמרה במהלך ראיון שערך עם רשת CNBC האמריקאית ונאמרה שלא לציטוט. עובדים ברשת החדשות פרסמו את דבריו של אובמה ברשת "טוויטר" ולאחר מכן הדברים הוסרו מהאינטרנט ורשת החדשות פרסמה התנצלות.

ווסט פרץ לבמה באמצע נאום הזכייה של יוצרת הקאנטרי טיילור סוויפט בפרס הקליפ הטוב ביותר לזמרת, חטף את המיקרופון והכריז כי הזמרת ביונסה הייתה צריכה לזכות. סוויפט נכנסה להלם ולא הצליחה לסיים את הנאום שלה.

בתוך כך קנייה ווסט התארח בתוכנית של ג'יי לנו ואמר כי ייקח פסק זמן על מנת להבין מדוע עשה זאת. "זה היה מאוד גס רוח. הייתי רוצה להתנצל בפניה פנים אל פנים. אני פשוט מתבייש שהכאב שלי גרם כאב למישהו אחר", אמר.

"כן, זה היה קשה במיוחד", השיב ווסט. "רק להתמודד עם העובדה שפגעתי במישהו, או לקחתי משהו מאמנית מוכשרת, או ממישהו, כי פשוט רציתי לעזור לאנשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully