וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתרת נסיעת נתניהו: "המזכיר הצבאי יזם"

מערכת וואלה! חדשות

10.9.2009 / 1:31

עם מי נפגש ראש הממשלה נתניהו ביום שני, ולמה שינתה לשכתו את גרסתה? מהודעה שפרסמה הלשכה עולה שנתניהו עסק בפעילות מסווגת, וכי מזכירו הצבאי יזם הסתרתה

תאגיד כאן

פרשת היעלמותו המסתורית של ראש הממשלה בנימין נתניהו מסרבת לרדת מהכותרות. בהודעה חריגה שפרסמה אמש (רביעי) לשכת ראש הממשלה, נאמר כי נתניהו "היה עסוק בפעילות חשאית ומסווגת". עוד צויין, כי מזכירו הצבאי של נתניהו, האלוף מאיר כליפי, שלא היה בקשר עם ראש הממשלה, "נקט יוזמה עצמאית לגונן על פעילות זאת באמצעות הודעה שמסר מטעמו יועץ התקשורת". עוד נאמר, כי ליועץ לביטחון לאומי עוזי ארד, לא היה קשר לעניין.

היעדרותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך יום שני הולידה גל שמועות, לפיהן יצא נתניהו לשליחות ביטחונית דחופה לחו"ל. מזכירו הצבאי של נתניהו, מאיר כליפי, טען אז כי נתניהו ביקר במתקן ביטחוני בארץ. לרגל הביקור החשאי פונה לגמרי לוח הזמנים של ראש הממשלה למשך היום.

גורמים רשמיים ברוסיה הכחישו את הדיווחים לפיהם ראש הממשלה הגיע השבוע לביקור חשאי במוסקבה, על מנת לדון עם ההנהגה הרוסית על נושאים ביטחוניים ובניסיון לשכנעה לא למכור כלי נשק לאירן ולסוריה. דובריהם של ראש ממשלת רוסיה ולדימיר פוטין ושל הנשיא דימיטרי מדוודב אמרו כי השניים לא נפגשו עם נתניהו ביום שני, אך לא הכחישו כי נתניהו אכן ביקר ברוסיה.

ישראל מנסה מזה תקופה ארוכה לסכל את מערכת ההגנה האווירית המתקדמת S-300, מתוצרת רוסיה. מדובר במערכת טילים מתקדמת, בעלי טווח בינוני. בישראל חוששים שהמערכת תוצב סביב מתקני הגרעין האירניים, ותקשה על תקיפתם. לפני כשנתיים חתמה רוסיה על הסכם עם אירן על אספקת המערכת, אך העסקה טרם יצאה לפעול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully