וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבריין עמיר מולנר הורשע בנשיאת נשק

7.9.2009 / 12:40

שנה לאחר שנמצא אקדח בחצר בית שבו שהה העבריין המוגדר במשטרה כראש ארגון פשיעה, הרשיע אותו בית המשפט המחוזי בנשיאה ובהחזקת נשק. פרקליטו של מולנר: "נערער"

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: ענת ברק, קריינות: אילן שניג)

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע בצהרים (שני) את העבריין עמיר מולנר באישומים של נשיאת נשק, החזקת נשק וקשירת קשר. חמישה נוספים מארגונו הורשעו ואילו שלושה אחרים זוכו. השופט דוד רוזן כתב בהכרעת הדין שההרשעה התבססה בעיקרה על סרט וידאו בו נראים מולנר ואנשיו כשהם טומנים חבילה בחצר שבדיעבד התברר שבתוכה נמצא אקדח. "גרסתו בבית המשפט היתה בעוכריו, הוא ידע על הנשק ובחר לשתוק", כתב השופט רוזן בהכרעת הדין.

מולנר, המוגדר במשטרה כראש ארגון פשיעה, נעצר לפני כשנה ברמת גן יחד עם 19 חשודים נוספים, בהם מאבטחיו, לאחר שבחצר הבית בו היו נמצא אקדח. במשטרה טענו שאין למעצר קשר לחיסולו של יעקב אלפרון.

עוד כתב השופט בהכרעת דינו של מולנר כי "טענתו במשטרה לפיה המשטרה השתילה את האקדח, מלמדת על עצמו, שכן זה היודע אמת ובוחר לבדות דברים קשים נגד המשטרה, רצונו להיחלץ מחומר שנערם בעניינו". השופט רוזן הוסיף שנוכחותו של מולנר בזירה מלמדת על כך שהוא היה מודע שהנשק מוטמן שם, אך בחר שלא לומר דבר בנושא.

פרקליטו של מולנר עורך הדין מוטי כץ הודיע שבכוונתו לערער על הכרעת הדין. לדבריו, "בסרט הצילום נראים רק שני אנשים ליד האקדח ומולנר אינו אחד מהם ולכן לא היה מקום להרשיעו". עורך הדין ירום הלוי, שייצג שניים מהנאשמים בהם יוסי דבח שזוכה, אמר שהוא "שמח על הזיכוי אבל מצעטר על כך שהורשעו הרבה יותר מדי אנשים, בנסיבות של מציאת אקדח מטרים ספורים מהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully