וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח רענן לוי: "האבוטבולים יצאו לציד אדם"

גלעד גרוסמן

2.9.2009 / 15:04

הפרקליטות ביקשה להטיל על אבי אבוטבול עונש של 7 שנות מאסר על מעורבותו ברצח הנער רענן לוי ב-2004. אחותו של לוי: "רענן הגיע לשפיים במטרה ליהנות"

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו וקריינות: ענת ברק)

פרקליטות המדינה ביקשה היום (רביעי) מבית המשפט להטיל עונש של שבע שנות מאסר על אבי אבוטבול, שהורשע בקשירת קשר לביצוע הרצח של רענן לוי במועדון בשפיים ב-2004. התובעת, עו"ד נאווה טולדנו, אמרה במהלך הדיון שעסק בטיעונים לעונש, כי כתב האישום שהוגש נגד אבוטבול ובן דודו פרנסואה שהורשע ברצח ונידון למאסר עולם, "מתאר תופעה קשה ומטרידה בחברה הישראלית בכלל ובקרב בני הנוער בפרט, של אלימות חסרת פשר ומעצורים".

פרקליטו של אבוטבול, עורך הדין ציון אמיר, אמר בדיון כי בקשת הפרקליטות מוגזמת. לטענתו, "ממשיכים להתייחס אל מרשי כאל מי שהורשע ברצח על אף שזוכה מסעיף זה". אמיר הוסיף כי אבוטבול "סובל מעינוי הדין" וביקש מהשופטים להסתפק במעצר שריצה אבוטבול עד כה. אבוטבול נתון במעצר זה שלוש שנים, מאז הוגש כתב נגדו כתב האישום.


טולדנו טענה, כי "אבי ופרנסואה הגיעו למועדון כשהם ששים אלי קרב לאחר שאחיהם הקטנים הסתבכו בקטטה במועדון" וכי "הם יצאו לציד אדם". לדבריה, אבי אפשר לרצח להתרחש ולאחר מכן השאיר את רענן לבד ולא סייע לו. לכן, הפרקליטות מבקשת לגזור עליו עונש של שבע שונות מאסר בעבירה שבה הורשע.

מירב לוי, אחותו של רענן לוי, אמרה בדיון, כי "רענן תכנן לשרת בצבא, לטייל בדרום אמריקה וללמוד ראיית חשבון". לוי סיפרה שחשוב למשפחה שבית המשפט ייצא בהצהרה נחרצת, לפיה רענן לא היה קשור לחבורות שהתקוטטו. "רענן הגיע לשפיים במטרה ליהנות ולאור המרחק הכביר בין עולמו של רענן לעולמם של הרוצחים, כל אזכור שלו כמעורב, זה רצח נוסף שיוצר סבל מתמשך למשפחה".

האחות הוסיפה, כי "רענן היה ילד הישגי עם שמחת חיים שכיבד את הזולת. שוחחתי איתו שעתיים לפני הרצח ובבוקר ההורים שלי סיפרו כי הוא נרצח. הרצח זעזע את המשפחה והותיר אותנו להתמודדות יומיומית קשה עם האובדן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully