וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצוח פרשת הגופות המבותרות: שלב אחר שלב

איילה חננאל

23.8.2009 / 2:48

לאחר מציאת חלקי גופתה של דניס רודוב בנחל אלכסנדר, היה ברור לחוקרי המשטרה שיש קשר לחלקי הגופה שנמצאו בפח ברמת גן. רצף האירועים של הפרשה שזעזעה את ישראל

"את מה שעשה אלי פחימה עוד ילמדו באוניברסיטה בחוג לקרימינולוגיה", כך אמר השבוע גורם המקורב לחקירת מציאת הגופות המבותרות, עם הסרת צו איסור הפרסום על פרטי הפרשה. אלי פחימה, הוא החשוד ברצח ובביתור גופותיהן של ביאטריס רודוב ובתה דניס. עד לשבת שעברה במשטרה לא ידעו מיהן שתי הנשים שחלקי גופותיהן נמצאו מבותרים בפח אשפה ברמת גן ובנחל אלכסנדר.

ביום ראשון שעבר הגיע קצה החוט המיוחל כאשר במשטרה התקבל דיווח ממעסיק בפתח תקווה, שסיפר כי מנהלת החשבונות שלו נעדה מזה חמישה ימים. מכאן החלה להיחשף אחת מפרשיות הרצח המזעזעות שידעה ישראל. סקרנו לפניכם, שלב אחר שלב, את צעדיו של פחימה שעל פי החשד רצח את בת זוגו ובתה, השליך את גופותיהן לפח אשפה ולנחל וחזר לבלות בביתה של בת זוג אחרת עמה הוא נמצא בקשר 15 שנים וכל זאת מתחת לאפה של המשטרה.

ביאטריס ניסתה להיאבק בפחימה

11.8.09: הכל החל על פי החשד בביתה של ביאטריס רודוב ברחוב סוקולוב 15 ברמת גן. בשעת לילה, שהו בדירה ביאטריס ובתה דניס ויחד עמן היה גם אלי פחימה, שכאמור היה בעבר בן זוגה של ביאטריס. באותו הלילה, פחימה רצח על פי החשד את ביאטריס ואת הבת דניס. ביחידה הארצית לחקירות בינלאומיות (יאחב"ל) חושדים כי פחימה רצח את דניס לנגד עיניה של ביאטריס, שפרצה בזעקות וככל הנראה אף ניסתה להיאבק בו, אך ללא הצלחה. בהמשך רצח גם אותה והחל לבתר את גופותיהן של האם ובתה עם מסור מיוחד אותו הביא ממקצועו כמסגר.

לאחר מכן, סמוך ל-23:00 בלילה, פחימה גרר פח אשפה מרחוב ז'בוטינסקי הסמוך לתחנת משטרת מרחב דן, חזרה אל דירת הרצח ברחוב סוקולוב ולתוכו השליך חלקים מגופתה של האם, רגל, שתי ידיים וחלקים מבית החזה והאגן. במשטרה חושדים כי פחימה ניסה לבלבל את החוקרים, גרר את הפח לרחוב העמל 2 והצית את הפח.

12.8.09: דקות ספורות לאחר שהצית פחימה על פי החשד את פח האשפה, הבחינה שכנה שעברה ברחוב העמל בפח הבוער והזעיקה למקום את מכבי האש והמשטרה. כוחות הכיבוי השתלטו על האש ולזוועתם גילו בתוך הפח את חלקי גופתה המבותרת והמפויחת של האם ביאטריס. בסמוך לפח, נמצאו גם סדינים מגואלים בדם. על פי עדות שכנה בבניין בו התגוררה ביאטריס, בליל הרצח היא ראתה את פחימה יורד מהדירה כשבידיו דבר מה קשור בסדין. סמוך למקום בו נמצא הפח, ישנו גן ציבורי שבו ישבו באותה העת חבורה של נערים ונערות, שנראו מפוחדים וכעוסים למשמע מציאת חלקי הגופה בפח הבוער סמוך למקום מגוריהם.

העובדה כי על הפח שבו נמצאו חלקי גופתה של האם היתה רשומה הכתובת "רחוב ז'בוטינסקי", היוותה למעשה עדות ראשונה לכך שהפח לא הגיע מרחוב העמל שבו הוא נמצא. בנוסף לכך, בסמוך למקום מצאו חוקרי המשטרה סימני גרירה חשודים ולאורך החקירה אף נמצא תיעוד ממצלמת אבטחה של בית עסק סמוך לרחוב סוקולוב, שבו נראה אדם (ככל הנראה פחימה. א.ח), שגורר את הפח לאורך הרחוב. לאחר מכן, שב פחימה על פי החשד לדירה ברחוב סוקולוב ושם סיים לבתר את גופתה של דניס, אסף את החלקים, נסע לנחל אלכסנדר והשליך לנחל את חלקי רגליה וידיה של דניס וכן את אחת מרגליה של האם ביאטריס, וזאת על מנת לבלבל על פי החשד את חוקרי המשטרה.

אלי פחימה חשוד בביתור הגופות. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
פחימה ניסה על פי החשד לבלבל את חוקרי המשטרה/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

החקירה עוברת לשוטרי היאחב"ל

13.8.09: עוברי אורח שטיילו בנחל אלכסנדר בשעות הצהרים, הבחינו בדבר מה הצף על המים. כשהתקרבו למים הבחינו כי מדובר ברגל אדם כרותה. אל המקום הוזעקו כוחות משטרה רבים, שאישרו כי מדובר ברגל אדם. המשטרה פתחה בסריקות נרחבות בשיתוף כלי שיטור ימיים ויחידת הצוללנים של זק"א. כבר אז חשדו במשטרה כי הרגל הכרותה שנמצאה במימי נחל אלכסנדר, קשורה לחלקי הגופה שנמצאו בפח האשפה ברמת גן.

14.8.09: לאחר סריקות נרחבות שביצעה המשטרה לאורך הלילה בנחל אלכסנדר, אותרו חלקי גופתה של הבת דניס, שתי ידיים ושתי רגליים. לאח מכן התגלתה במקום רגל נוספת, שזוהתה בהמשך כרגלה של האם. בשלב זה לא ידעו במשטרה את זהותן של שתי הנשים שחלקי גופותיהן נמצאו מבותרים בפח ברמת גן ובנחל אלכנסדר, אך על פי כלים מדעיים ניתן היה לקבוע כי מדובר באם ובת, שחלקי גופותיהן בותרו באמצעות אותו מכשיר ניסור ועל ידי אותו הרוצח. בשלב זה הוחלט כי החקירה שנוהלה תחילה על ידי צוות חקירה מיוחד של מרחב דן, תעבור לחוקרי היאחב"ל.

16.8.09: לאחר כשבוע וחצי, שבהם לא ידעו במשטרה מיהן הנשים שחלקי גופותיהן המבותרים נמצאו ברמת גן ובנחל אלכנסדר ולאחר שמפקד מחוז תל אביב ניצב שחר איילון הפציר בתקשורת לדווח על נעדרים, הגיעה פריצת הדרך בחקירה. מעסיק ממפעל בפתח תקווה, דיווח למשטרה כי מנהל החשבונות שלו, ביאטריס רודוב, נעדה מזה חמישה ימים. המנהל מסר את כתובתה של האישה ובמשטרה מיהרו לדירתה, שם מצאו עדויות לכך שהיא אכן נרצחה. לאחר שהבת דניס לא נמצאה, הבינו ביאחב"ל כי אלה הן ככל הנראה הקורבנות שזהותן הפכה לתעלומה במשך יותר משבוע. האיכונים הסלולריים הובילו את החוקרים לרכבה של האם שנמצא בצפון הארץ, כשבתוכו נתפס אלי פחימה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
גופת אלמוני נמשית מאגם בגני יהושוע. הארץ מוטי קמחי
לאחר סריקות נרחבות נמצאו חלקי גופתה של דניס בנחל/הארץ מוטי קמחי

פחימה טען להגנתו: "מעלילים עליי"

אלי פחימה נעצר ביום ראשון שעבר ולאחר שמעצרו הוארך בהסכמה ביום אחד, הוא הובא להארכת מעצר בבית משפט השלום ברמלה ביום שלישי. פחימה הכחיש את החשדות נגדו באמצעות עו"ד אורן דפקמן ממשרדו של עו"ד מנחם רובינשטיין ובכניסתו לבית המשפט טען כי "מעלילים עליי". פחימה הודה ניהל מערכת יחסים רומנטית עם ביאטריס ואף הסכים לתת דגימת די.אן.איי לחוקרי היאחב"ל.

בחקירותיו סיפר פחימה כי ביאטריס היתה זו שעשקה ממנו את כספו וכי מאז שנקלע לפיגוע בשנת 1974, שבו נהרגה אחותו ושלושת ילדיה, הוא הפך למשוגע. בנוסף עולה כי פחימה מוכר למשטרת קרית שמונה כעבריין רכוש וכי אשתו התגרשה ממנו לאחר שהחל להכות אותה. בנוסף עולה כי בשנת 2005, נחשד פחימה בתקיפתה של בת זוג נוספת, עמה התראה באותה התקופה. לפחימה ארבעה ילדים מנישואיו הקודמים.

לאחר מעצרו מסרו ילדיו של פחימה כי "אבינו הוא איש טוב שעוזר לכל אדם, הוא לא עשה מה שטוענים שעשה. הוא יצא איתה במשך תקופה ולכן הפכוו אותו חוקרי המשטרה לשעיר לעזאזל, אך הוא חף מפשע והאמת בסוף תצא לאור". במשטרה חושדים כי את ראשיהן של האם והבת, פחימה השליך למקום אחר או לחילופין השחית ללא היכר. חוקרי היאחב"ל עורכים כעת סריקות לאיתור הראשים וכן למציאת המסור שעמו ביתר פחימה על פי החשד את הגופות. החיפושים נערכים במספר מקומות, בין היתר בדירתו של פחימה ברחוב אחר ברמת גן ובדירת בת זוג נוספת של פחימה שעמה הוא נמצא בקשר ב-15 השנים האחרונות. גורמים המקורבים לפחימה מספרים כי "הוא נוהג לצאת עם נשים רבות במקביל וגם עתה הוא מנהל מספר מערכות יחסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully