וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנער החשוד ברצח אביו הסגיר עצמו למשטרה

קובי מנדל

22.8.2009 / 19:45

על פי החשד, בן ה-15 מטמרה רצח את אביו בן ה-57 בשל סכסוך בין השניים. הנער מכחיש כל קשר למעשה. ראש עיריית טמרה: "מדובר במשפחה מכובדת"

הנער בן ה-15, החשוד כי דקר את אביו למוות הבוקר, הסגיר עצמו אחר הצהריים (שבת) למשטרה. הנער חיכה לשוטרים בביתו, ונלקח לתחנת המשטרה הקרובה. עורך דינו של הנער, עו"ד רונן חליוה, אמר לוואלה! חדשות כי "הנער מכחיש כל קשר לרצח וטוען שלא הוא ביצע אותו".

הרצח בוצע בשעות הבוקר בעיר הערבית טמרה שבצפון. על פי החשד, הנער דקר את אביו למוות וברח מהמקום. רופא שהגיע לבית הנרצח קבע את מותו, וכוחות משטרה גדולים חיפשו אחר החשוד.

ראש עיריית טמרה, עאדל אבו אל אלהג'א, גינה את המעשה. בשיחה עם כתב וואלה! חדשות אמר כי "מדובר במשפחה מכובדת, כולנו מופתעים ומתפלאים שהדבר קרה". ראש העיר ביקש להדגיש כי "האלימות נמצאת בכל המדינה ולא בטמרה בלבד". לדבריו, "לא ייתכן שבכל יום נשמע שמישהו נרצח, נהרג או התאבד".

בדיון מיוחד של ועדת הפנים של הכנסת בנושא ריבוי מעשי הרצח והאלימות בשבועות האחרונים, אמר ביום רביעי מפכ"ל המשטרה רב-ניצב דודי כהן כי "יש להציב את המשטרה במקום אחר בסדר העדיפויות". לדבריו, "כשמדברים על חוסן לאומי, מדברים על צבאי. הגיע הזמן לדבר על חוסן לאומי אזרחי".

(פרסום ראשון: 12:06)

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • טמרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully