וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טופז נידון לבידוד בשל ראיון לתקשורת

איילה חננאל

23.7.2009 / 19:51

הבדרן דודו טופז, החשוד בתקיפת אנשי תקשורת, העניק מתא המעצר ראיון לכלי תקשורת ללא אישור השב"ס ונידון לשבוע בידוד ולחודש ללא אפשרות לקיים שיחות טלפון

שירות בתי הסוהר החליט הערב (חמישי) כי הבדרן דודו טופז ישהה בבידוד במשך שבוע ולא יוכל לקיים שיחות טלפון במשך חודש. זאת בעקבות ראיון שהעניק לעיתון "ידיעות אחרונות" מתא המעצר בו הוא שוהה. טופז חשוד בתקיפת אנשי התקשורת אבי ניר, שירה מרגלית ובועז בן ציון ומאז מעצרו לא שוחח עם התקשורת.

שלשום הגישו מנכ"ל קשת אבי ניר וחברת קשת הגישו לבית המשפט המחוזי בתל אביב תביעת פיצויים בשל הנזקים שגרם להם לכאורה דודו טופז, הנאשם שהזמין תקיפות נגד ניר. התובעים דורשים פיצויים בסך כולל של תשעה מיליון שקלים בשל הנזקים הפיזיים, הנפשיים, הוצאות האבטחה והדרישה לפיצויים.

לטענתם, "במשך שנה וחצי יזם טופז כל מהלך אפשרי כדי לפגוע בניר, במשפחתו, ביחסי העבודה שלו עם מעסיקיו ועם ספקי תוכן, וזאת כדי לזרוע אימה ולהדיר שינה מעיניו באופן שיטתי, קר, מחושב ואכזרי".

סמדר שיר ואורון מאירי, שערכו את הראיון עם טופז, אינם מגיבים על החלטת שירות בתי הסוהר. גם מ"ידיעות אחרונות" טרם התקבלה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully