וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם השם "אלפרון" כבר לא מפחיד אנשים?

איילה חננאל

23.7.2009 / 16:31

אריה אלפרון, אחיו של יעקב שחוסל, נעצר היום לאחר שלפי החשד איים על עובדי מסעדה ברמת גן על רקע איסוף בקבוקים ישנים. העובדים לא היססו להזמין את המשטרה

אריה אלפרון, אחיו הצעיר של יעקב שנרצח בינואר האחרון, נעצר היום (חמישי) בשעות הצהריים במסעדה ברמת גן. מחקירה ראשונית עולה כי אלפרון הגיע למסעדה ברחוב אבא הלל בעיר, והחל באיסוף בקבוקים ישנים, תוך שהוא מאיים על העובדים במקום.

העובדים לא היססו ומיהרו להזמין את המשטרה. בלשי מרחב דן שהגיעו למקום עצרו אותו. לדבריהם אלפרון איים גם עליהם בעת מעצרו. הוא הועבר להמשך חקירה ביחידה המרכזית של משטרת תל אביב.

רק ביוני האחרון נעצר אריה אלפרון שוב, הפעם בחשד שאיים על עד תביעה במשפט המתנהל נגד חברו, ירון בן צור, הנאשם באחזקת אקדח. לפי החשד, אלפרון זימן את העד לבית הקפה, וכשהגיע לשם המתינו לו במקום בן צור ואלפרון. בתלונה שהגיש העד במשטרה סיפר כי במהלך המפגש איימו עליו בן צור ואלפרון והודיעו לו כי אם שמו יופיע ברשימת עדי התביעה הוא ייפגע על ידם. המשטרה פתחה בחקירת האירוע.

לפני כשנה הורשע אלפרון בתקיפה בנסיבות מחמירות של העבריין איציק אברג'ל, ונגזרו עליו שנת מאסר על תנאי וקנס של 30 אלף שקל. לאחרונה החל לפעול בתחום שוק מחזור הבקבוקים, והוא כבר נעצר מספר פעמים בחשד שאיים על בעלי עסקים, מהם קיבל את הבקבוקים למחזור.

אריה הוא לא האלפרון היחיד שהסתבך לאחרונה. לפני כחודש דחה בית המשפט המחוזי בתל אביב עתירתו של אחיינו, דרור אלפרון, נגד החלטת ועדת השחרורים שלא לשחררו לאחר שריצה שני שליש מתקופת מאסרו. אלפרון מרצה מאסר ראשון בן 10 חודשים בגין עבירות סחיטה באיומים והפרעה לשוטר במילוי תפקידו. הוא צפוי להשתחרר מהמאסר בסוף חודש אוגוסט 2009.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully