וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעד החיסול המקורי העיד במשפט רצח לאוטין

איילה חננאל

1.7.2009 / 5:18

רמי אמירה, החשוד בהשתייכות לארגון הפשע של משפחת אברג'יל העיד בבית המשפט על האירועים שהביאו לרציחתה בשוגג של מרגריטה לאוטין

רמי אמירה נתן אתמול (שלישי) את עדותו בבית המשפט המחוזי בתל אביב במשפטם של שני הנאשמים ברצח מרגריטה לאוטין בחוף טובגו בבת ים. על פי החשד, אמירה, אשר נכח בחוף בעת הרצח, היה היעד לניסיון החיסול, במסגרתו נרצחה לאוטין, זאת עקב סכסוך פנימי בארגון הפשע של האחים אברג'יל, אליו על פי החשד משתייך אמירה.

בעדותו שיחזר אמירה את היום בו על פי החשד נשלחו מתנקשים לחסלו, וסיפר: "באותו הבוקר הלכתי לסוכנות לקחת את האופנוע החדש שקניתי, משם נסעתי לחולון כדי לקעקע את היד והגב ומשם נסעתי לחוף בת ים כדי לאכול עם חברים". מאוחר יותר הסבה אחת מיושבות השולחן, ידידתו של אמירה, את תשומת ליבו לשני חשודים שראתה על החוף. לפי עדותו, "ראיתי אנשים באמצע הקיץ עם קסדות, הבנתי שיש משהו משובש ורצתי למי הים. צעקתי לכולם 'תברחו תברחו'".

בעת שאמירה רץ לכיוון הים הוא נפצע בלחיו השמאלית מקליע שנורה לעברו מנשקו של אחד המתנקשים. "רצתי לכיוון הים, ורציתי להסתובב לראות איפה היורה נמצא", סיפר. "קיבלתי כדור בפנים, נפלתי, קמתי ובכוחותי האחרונים נכנסתי למים. ידעתי שכדורים נשברים במים". אמירה הוסיף כי הבחין באחיו אבי מתקוטט עם אדם על החוף. "אני לא יודע איך האדם הזה נראה, רק ראיתי את אחי מתעמת", סיפר.

"אשתי קראה לי ברוסית: 'הוא פגע בי'"

בסוף חודש מאי האחרון נפתח בבית המשפט המחוזי בתל אביב משפטם של רונן בן עדי ושמעון סבח, המואשמים ברצח מרגריטה לאוטין בחוף בת ים באוגוסט 2008. לאוטין נורתה למוות במהלך ניסיון חיסול בעולם התחתון. איציק אברג'יל נעצר בחשד שהזמין את ההתנקשות הכושלת במוטי חסין ורמי אמירה בחוף בבת ים.

העד הראשון שעלה להעיד בפתיחת המשפט היה בעלה של מרגריטה, אלכסנדר לאוטין: "ביום הרצח ישבתי על החול, הילדה היתה בתוך בור שחפרתי. היה רעש מוזר אז קמתי. הדבר הראשון שעבר לי בראש היה שאני ליד יפו, ואולי זה מחבל. פתאום ראיתי המולה במסעדה שעל החוף ושעפים כיסאות, זה היה עניין של שניות בודדות". ילדיהם של בני הזוג, ספיר וגיא, היו באותה עת בני ארבע ושנתיים.

"פתאום ראיתי אדם שרץ על החוף עם קסדה ואקדח שלוף שירה לכל הכיוונים", המשיך לאוטין, "חשבתי מה לעשות עם הילדים. תפסתי את הילד הקטן וצעקתי לאשתי 'תצילי את ספיר'. ניסינו לרוץ להסתתר מאחורי הקיר של המסעדה. היורה המשיך לרוץ לכיוון שפת הים ואז מישהו קפץ עליו וניסה להוציא לו את הנשק מהידיים. שמעתי את אשתי קוראת לי ברוסית 'הוא פגע בי'. ראיתי שהיא מחזיקה את היד על בית החזה ומתחילה לדמם. רצנו אחד לעבר השנייה. התחלתי לצעוק לעזרה. בסוף היום הודיעו לי שהיא מתה".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully