וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זנקו: "טופז תיכנן להזמין חמישה חיסולים"

איילה חננאל

15.6.2009 / 20:38

שכנו של טופז, דניאל זנקו, החשוד בתיווך בפרשה, פנה למשטרה בבקשה לעסקת טיעון שתוביל לעונש מופחת בתמורה לפרטים נוספים

"טופז תיכנן חמישה חיסולים נוספים", כך טען בפני הפרקליטות שכנו של הבדרן דניאל זנקו, החשוד בתיווך מעשי התקיפה של בן ציון ומרגלית ובתכנון מעשי התקיפה שטרם הוצאו לפועל ביניהם ניסיון התקיפה של עמוס רגב.

עו"ד אלי כהן ואורי אביב המייצגים את שכנו של הבדרן דודו טופז, דניאל זנקו פנו היום (שני) לפרקליטות, במטרה לגבש לזנקו עסקת טיעון במסגרתה יעיד נגד טופז בתמורה לעונש מופחת. זנקו טען בפני הפרקליטות כי בידו מידע על עוד חמישה "חיסולים" אותם ביקש טופז להוציא לפועל באמצעותו.

מדובר במידע שטרם נחשף ושלא היה ידוע במשטרה עד כה ובאישים ששמותיהם טרם נחשפו בתקשורת וכעת בודקים במחלק התשאול של מרחב הירקון את אמיתות המידע שהעביר. טופז, שהשתחרר היום מבית החולים, החזיק בידיו חבילת ניירות, שלטענתו הם חלק מ"ספר חדש שאני כותב כעת". בנוסף אמר טופז כי הוא "מצטער על העבר" וכנשאל האם הוא מצטער על מה שאירע לאבי ניר ולמרגלית, ענה טופז- "אני מצטער על הבן של מרגלית" , שהיה נוכח בעת תקיפתה.

טופז נראה מרוצה מתשומת הלב הרבה שקיבל בעת שחרורו מבית החולים. עוברי אורח רבים שראו אותו ביקשו לחזק אותו והתייחסו אליו כאילו היה הוא הקורבן בפרשה. "תהיה חזק דודו, אוהבים אותך, אתה מלך", אמרו לו תוך כדי שהם מבקשים לחבק אותו וללחוץ את ידו.

מחר: הארכת מעצר לחשוד הנוסף

בתוך כך, יובא מחר לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט השלום בתל-אביב, אופיר סספורטס, בן 35 תושב חדרה, החשוד כי היה המתווך בתקיפתו של אבי ניר כי "שכר אנשים לביצוע התקיפה וקיבל כסף על כך שהתקיפה בוצעה בהזמנתו" כפי שנטען בבקשת מעצרו האחרונה. סספורטס עצמו ממשיך להכחיש את החשדות נגדו וטוען כי טופז מפליל אותו בשל סכסוך אישי בין השניים. גורמים המקורבים לחקירה סיפרו לוואלה! חדשות כי הסכסוך נסוב על מערכת יחסים רומנטית שניהל סספורטס עם חברתו האחרונה של טופז.

בהארכת מעצרו האחרונה שנערכה ביום שישי האחרון, נטען ע"י הסנגורית של סספורטס, עו"ד אדווה ויצמן, כי סספורטס "סיפק מניע מדוע דודו יאמר עליו דברים". היא הוסיפה כי "רגע שהודיעו לאביו כי המשטרה מחפשת אחריו הוא הגיע מיוזמתו לתחנת המשטרה". השופטת רחל גרינברג האריכה לבסוף את מעצרו של סספורטס בחמישה ימים.

בהחלטתה ציינה השופטת כי "מדובר באלימות בדרגה קשה, תכנון ותחכום, ולדברי החשוד עצמו הוא הרחיק עד אילת, כביכול מחשש מפני דודו טופז, אך טופז נתון זה זמן רב יחסית במעצר, ועל כן לא ברור על מה מתבסס חשש זה ויש בהתנהלותו של החשוד כדי להצביע על חשש להימלטות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully