וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד נוסף נגד טופז: תכנן לרצוח את גרושתו

איילה חננאל

8.6.2009 / 20:13

גורמים המקורבים לחקירה מסרו כי הבדרן תכנן לפגוע ברוני חן ובבן זוגה. כמו כן תכנן טופז על פי החשד להזמין בריונים שיפגעו גם בו על מנת להסיר ממנו את החשד

נועם אשל

(צילום:רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

התפתחות חדשה בפרשת דודו טופז. גורמים המקורבים לחקירה מסרו הערב (שני) כי הבדרן חשוד שתכנן להזמין את רצח גרושתו רוני חן ובן זוגה חיים זינתי. טופז תכנן את ניסיון הרצח באמצעות שכנו דניאל זנקו. מהגורמים נמסר בנוסף כי טופז תכנן להזמין בריונים שיפגעו גם בו על מנת להסיר ממנו את החשד שהזמין את מעשי האלימות נגד אבי ניר, שירה מרגלית וסוכן השחקנים בועז בן ציון.

בחקירתו אמש במחלק התשאול במרחב ירקון בתל אביב קשר עצמו טופז לחשדות החדשים נגדו. החוקרים גם מצאו את המידע המסודר שאסף טופז על אנשי התקשורת שהותקפו ועל האישים הנוספים שהתקיפות שלהם תוכננו אך לא יצאו אל הפועל - עמוס רגב, אברי גלעד, ארז טל וצביקה הדר.

השופט: "הוא מסוכן לציבור"

במשטרה חושדים כי טופז כבר הספיק להעביר תשלום של עשרות אלפי שקלים לביצוע התקיפות נגד טל, הדר וגלעד וככל הנראה, גם לביצוע רצח חן וזינתי. במהלך סוף השבוע נחקר שוב דניאל זנקו במרחב ירקון, ועומת עם הודאתו האחרונה של טופז במשטרה, בה סיפר כי הוא התכוון רק להפחיד ולא לפגוע. טופז טען כי זנקו הוא זה שניצל אותו ואת מצבו הנפשי והבריאותי למען בצע כסף. זנקו הכחיש את טענותיו של טופז וחשף בפני החוקרים עוד רשימה ארוכה של אישים בהם ביקש טופז לפגוע ושנגדם תכנן מעשי תקיפה.

בצהרים הוארך מעצרו של טופז בשבעה ימים נוספים. כמו בדיון על הארכת המעצר הקודמת, גם היום העדיף טופז להשתתף בדיון באמצעות שיחת וידאו מבית המעצר באבו כביר. השופט דן מור ציין בהחלטתו כי עילת המעצר הינה חשש מעשי לשיבוש החקירה. "יש חשש לשלומם של אותם אנשים שטופז עלול להתנכל להם וגם חשש להימלטות מהארץ מאימת הדין. אי לכך, אין מנוס מלהאריך את מעצרו של טופז, על אף מצבו הגופני והנפשי הקשה".

גורמים המקורבים לחקירה מסרו כי במהלך החיפוש שערכה המשטרה בביתו של טופז נמצאה במחשבו הפרטי רשימת יעדים נרחבת הכוללת שמות רבים מעבר למה שכבר ידוע ונחשף בתקשורת. במשטרה חושדים כי בתכנון וארגון מעשי התקיפה נגד אותם אישים הסתייע טופז במתווכים נוספים מלבד שכנו דניאל זנקו. זהותם של אותם מתווכים ידועה למשטרה וכעת נערכים אחריהם חיפושים.

  • עוד באותו נושא:
  • דודו טופז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully