וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: הקטינה מאשדוד קיימה יחסים מרצון

רמי שני

5.5.2009 / 11:25

מתחזקת הסברה שבת ה-10 נענתה לפניית חבריה לקיים עמם יחסי מין. הורים בעיר: "מפחיד וצריך לעורר אצל כל אחד נורת אזהרה"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: גדי ויינסטוק, קריינות: אילן שניג)

פרשת ההתעללות מינית בבית ספר יסודי באשדוד מסתעפת. גורמים המעורבים בפרשה ציינו היום (שלישי) שבשלב זה הם ממתינים לתוצאות החקירה. עם זאת סבורים בעיריית אשדוד שהילדה נענתה לפניית חבריה והצטרפה אליהם מרצון. ההערכה היא שאחד מהילדים, שאיתו כנראה היא עצמה יזמה מפגש, הדריך אותה בקיום יחסי מין והיא לא ביטאה התנגדות בשום דרך. בתום חקירתה על ידי חוקרת ילדים יבחנו החוקרים את המשך הטיפול בפרשה ויקבעו מי מהילדים יוזמן לחקירה.

באיגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית הגיבו לפרשה והבהירו כי "הפרשה הקשה מעידה שוב ומחזקת את חשיבות העברת סדנאות למניעת אלימות מינית לפרחי הוראה, צוותי הוראה ולתלמידים בבתי הספר. על צוותי הוראה חלה אחריות לזהות התנהגויות מיניות חריגות אצל ילדים וסימני מצוקה, ויש צורך לצייד את התלמידים בידע והבנה על משמעות פגיעה מינית והשלכותיה".

אתמול פורסם כי ילדה בת 10 התלוננה במשטרה כי מספר תלמידים מבית ספרה בשכבות הכיתות ד' – ו' נהגו לבצע בה מעשים מגונים בשטח בית הספר במהלך הלימודים.

הטיפול בפרשה נמצא בטיפול חוקר הילדים של משרד הרווחה בשל העובדה כי גילם של כל המעורבים בפרשה הוא מתחת לגיל האחריות הפלילית. מהמשטרה נמסר כי הם ממתינים לתוצאות חקירת משרד הרווחה ובהתאם לממצאים יחליטו כיצד לפעול בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully