וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת שליט הוקפאה: חמאס מחכה לנתניהו

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

31.3.2009 / 9:20

מקורות מצרים מסרו כי המגעים העקיפים בין ישראל לחמאס הופסקו עד שנתניהו יגבש את עמדתו בנושא. "מצרים רוצה לבחון אם נתניהו מחויב לסיכומים שהושגו"

המשא ומתן לשחרור החייל החטוף גלעד שליט בין ישראל לחמאס הוקפא באופן זמני עד שראש הממשלה הנכנס בנימין נתניהו יקבל החלטה בנושא. כך דיווחו (שלישי) מקורות מצרים המוגדרים "מהימנים" לעיתון "אל-חיאת" היוצא לאור בלונדון. המקורות הבהירו כי התיווך המצרי הוא האחראי הבלעדי על ניהול המשא ומתן לגיבוש עסקה.

המקורות מסרו עוד כי שליח ראש הממשלה למשא ומתן לשחרור שליט, עופר דקל, ממתין להוראותיו של נתניהו סביב הנושא וברגע שיקבל אותן, יחדש את המגעים לשחרור שליט. המקורות מסרו עוד כי מצרים ממתינה לראות אם המגעים יחודשו מהנקודה שבה הופסקו "או שמא הממשלה החדשה לא תהיה מחויבת לדבר, ואז הם יתחילו מנקודת ההתחלה".

אתמול התייחס בכיר חמאס ומחזיק תיק שליט בארגון, אוסמה אל-מזיני להעברת המשא ומתן לשחרור שליט לממשלת נתניהו ואמר: "איננו מצטערים על כך שהתיק נסגר. יש לנו את הדרישות שלנו ולא מעניין אותנו מי הגורם שפותח את התיק הזה או סוגר אותו. מה שמעניין אותנו הוא שישראל תיענה לדרישותינו. העברת התיק לממשלת נתניהו לא מעניינת אותנו. לא התעייפנו מהעיסוק בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully