וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהוד ברק: "אני לא רודף אחרי כיסא"

פנחס וולף

24.3.2009 / 19:33

ישיבת מפלגת העבודה הפכה לשדה קרב בין התומכים בכניסה לממשלה למתנגדים. ברק: "לא אהיה עלה התאנה של נתניהו"

תאגיד כאן

(באדיבות ערוץ 1)

ישיבת מפלגת העבודה הפכה היום לשדה קרב בין אהוד ברק ותומכיו בכניסה לממשלת נתניהו לבין חברי הכנסת המתנגדים לכך. לפני תחילת ההצבעה בקלפיות, אמר יושב ראש המפלגה אהוד ברק כי "רוב האזרחים רוצים לראות אותנו בממשלה, אנו אחראים למדינת ישראל, לשלום ולביטחון ואין לנו מדינה ספייר. נגמר זמן הדיבורים, הגיע זמן המעשים". ברק הוסיף כי "מי שחושב שיותר נכון לבנות את העבודה כגלגל חמישי באופוזיציה ולא כמשקל נגד בממשלה לא יודע על מה הוא מדבר".

ברק התייחס גם לטענות שהועלו נגדו על "רדיפת כיסאות" ואמר כי "אני לא רודף אחר שום כיסא, עופר עיני לא רודף כיסא. הייתי שר ביטחון, שר פנים ושר חוץ, הייתי רמטכ"ל, לא חסר לי כסא".

"איבדת את המנהיגות"

ברק הוסיף כי "אני לא מפחד מבנימין נתניהו, ולא אהיה עלה התאנה שלו. אנו נהיה משקל נגד שיבטיח שלא תהיה ממשלת ימין צרה אלא ממשלה אמיתית שדואגת לישראל. נהיה מעורבים בהליך המדיני עם כל השכנים גם עם הפלסטינים, אנו נמשיך להוביל ונלך אל שותפות חברתית כלכלית אל שולחן מרובע שלא התקיים בשום ממשלה בישראל".

לפני נאומו של ברק נשא דברים ח"כ אופיר פינס המתנגד להסכם. פינס פנה לברק ואמר לו: "אדוני יו"ר המפלגה, אתה קיבלת מאיתנו מנדט להנהיג אותנו, אז תנהיג אותנו. לא קיבלת מנדט להשליך אותנו לפח הזבל של ההיסטוריה". פינס הוסיף כי "אני אומר לך כאן ועכשיו: בעיני איבדת את המנהיגות".

לנאום של ברק קדמו נאומים חריפים של בכירים במפלגה. יו"ר ההסתדרות עופר עיני הביע תמיכה בהסכם ואמר כי "העובדים רוצים אותנו עכשיו בממשלה". לעומתו ח"כ שלי יחימוביץ אמרה כי "לממשלה הזאת אנחנו נכנסים כסרח עודף עם זנב מכשכש. זו הממשלה של ביבי, ליברמן, של ש"ס, לא עם קווי היסוד שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully