וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליכוד וישראל ביתנו חתמו על הסכם

16.3.2009 / 0:50

לפי ההסכם שנחתם בראשי תיבות, יהיה ליברמן שר החוץ ותוקם ועדה שתבחן פתרונות למנועי חיתון. "אם תהיה אחדות, ייתכנו שינויים"

מערכת וואלה!

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: רן צימט)

צוותי המשא ומתן של הליכוד וישראל ביתנו חתמו הלילה (שני) בראשי תיבות על הסכם קואליציוני. לפי ההסכם, תקבל מפלגתו של ח"כ אביגדור ליברמן את תיקי החוץ, ביטחון הפנים, תשתיות, תיירות וקליטה. בנוסף, תקבל המפלגה סגן שר במשרד החוץ, את ראשות ועדת חוקה, חוק ומשפט וכן נציג בוועדה למינוי שופטים.

לדברי יו"ר צוות המשא ומתן של הליכוד, ח"כ גדעון סער, "סיכמנו את כל הנושאים, גם הנושאים שנוגעים לעקרונות ולסוגיות שבהן דנו וגם לנושאים של חלוקת תפקידים בממשלה ובכנסת. גם ישראל ביתנו וגם הליכוד חותמים על כך שאנחנו מעוניינים בממשלת אחדות, ואם זה יקרה ייתכן שזה יגרור שינויים בהסכמים, ואולי גם בחלוקת התפקידים. בסך הכל כולנו רואים חשיבות בכך".

יו"ר צוות המשא ומתן של ישראל ביתנו, ח"כ סטס מיסז'ניקוב, אמר כי "עברנו כמה שבועות אינטנסיביים. בסופו של דבר יש תוצאה יפה. סיכמנו את חמשת העקרונות לשביעות רצון שני התפקידים וגם חלוקת התפקידים. ההסכם משקף את רצון הבוחר, ואני בטוח שהקואליציה תהיה חזקה ויציבה".

לדבריו, "ברית הזוגיות היא הסוגייה הכי קשה, והגענו לסיכום שמתחילים בפתרון מיידי של מנועי חיתון של בני זוג לא יהודיים, ותוך חודשיים מהקמת הממשלה תוקם ועדה שתבחן את הפתרון למנועי חיתון. בתוך 15 חודשים אנחנו מקווים שיגובש פתרון סופי לסוגייה. אם לא יגובש הפתרון בפרק הזמן הזה נחשוב על דרכים לפתרון הבעיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully