וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פרקליטי קצב מנהלים פסטיבל השמצות"

עדי שמחוביץ

12.3.2009 / 17:05

בכיר במשרד היועמ"ש שלח מכתב חריף לפרקליטי הנשיא לשעבר והאשים אותם ב"מערכה יח"צנית מתוזמנת, רווית טענות כזב וסילוף עובדות"

בתגובה לטענות עורכי דינו של הנשיא לשעבר משה קצב בדבר הדלפת חומרים מתיק החקירה נגדו לתקשורת, האשים היום (חמישי) עו"ד רז נזרי, עוזר בכיר ליועץ המשפטי לממשלה, את פרקליטיו של קצב בניהול "מערכה יחצ"נית מתוזמנת וחסרת מעצורים, רווית טענות כזב, עובדות מסולפות והשמצות אישיות ופרועות". לדבריו, "המערכה נועדה ליצור דה-לגיטימציה של מערכת אכיפת חוק ולסכל ניהול תקין של ההליכים".

במכתב שנשלח לעורכי הדין אביגדור פלדמן, ציון אמיר ואברהם לביא, כתב רזניק כי "נערכה בדיקה יסודית וממצה בעקבות טענותיכם בדבר הדלפת חומרי חקירה מתיק קצב" ו"הוברר כי על בסיס המידע הקיים לא ניתן להגיע לתוצאות בעניין".

רזניק הוסיף ותקף את הפרקליטים וטען כי נמנעו מלמסור מידע המצוי ברשותם היה עשוי לקדם את החקירה. לדבריו, "לא ניתן לקבוע, על בסיס הממצאים הקיימים, כיצד הגיעו חומרי חקירה מקוריים לגורמי תקשורת - האם מידי גורמי האכיפה, מידי הסנגוריה, או שמא מידי גורמים מעורבים נוספים".

הבוקר פרסם עיתון "הארץ" קטעים מתוך העדויות שמסרו במשטרה משה וגילה קצב, והמתלוננות נגד קצב: א', ששימשה מנהלת לשכתו כשכיהן כשר התיירות ובה ביצע לכאורה אונס בשני מקרים שונים ו-ה' ול', עובדות בבית הנשיא, אשר לפי החשד הוטרדו מינית בידי קצב.

היום בערב, בשעה 19:00, יקיים קצב מסיבת עיתונאים ראשונה לאחר פרסום האישומים נגדו, בהם אונס.

  • עוד באותו נושא:
  • משה קצב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully