וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבנקים: "חצי חינם" תרכוש את "פרי גליל"

בתום פגישה עם נציגי הבנקים לאומי ודיסקונט, העריך יו"ר ההסתדרות עיני כי המפעל לא ייסגר. לטענת הבנקים, הרוכש התחייב להמשיך להעסיק את העובדים

רשת "חצי חינם" צפויה להודיע היום (רביעי) על רכישת מפעל "פרי גליל". לאחר פגישה שהתקיימה הבוקר בין יו"ר ההסתדרות עופר עיני לנציגי הבנקים לאומי ודיסקונט, הודיעו הבנקים כי הצעת רשת "חצי חינם" היא היחידה שנותרה על הפרק.

עיני שנפגש עם יו"ר בנק לאומי איתן רף ויו"ר בנק דיסקונט שלמה זוהר, העריך כי מפעל "פרי גליל" לא ייסגר. בראיון לגלי צה"ל אמר עיני כי "היתה פגישה טובה והבנקים הסכימו לחלק מהדרישות שלנו. אחרי שאפגש עם הקונה הפוטנציאלי מרשת 'חצי חינם', נוכל לדעת אם ניתן להגיע להסכם קיבוצי שיבטיח את זכויות העובדים. אני די אופטימי ומקווה ש'פרי גליל' יינצל".

בפגישה עדכנו נציגי הבנקים שהמנהלים המיוחדים מטעם בית המשפט, הודיעו להם הבוקר כי לאור ההצעה של רשת 'חצי חינם', הסירו המציעים האחרים את הצעותיהם לרכישת החברה ולפיכך לא יתקיימו היום אסיפות נושים לדיון בהצעות הרכש והצעת רשת "חצי חינם" היא היחידה שנותרה על הפרק.

במהלך הפגישה התחייבו הבנקים לכסות את ההתחייבויות הכספיות הנובעות מהסכמי השכר ומהסכמי הפרישה לעובדי החברה וציינו כי הרוכש הודיעה שימשיך להעסיק את העובדים על פי ההסכמים הנהוגים במפעל כיום.

יו"ר ההסתדרות עיני ונציגי הבנקים סיכמו כי יתאמו להיום פגישה עם הרוכש, במטרה להבטיח את המשך תחולת ההסכם הקיבוצי הקיים כיום במפעל, כך שיוכלו להציג בבית המשפט סיכום המקבול על כל הצדדים, אשר יבטיח את המשך פעילות המפעל ואף את הרחבתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully