וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצור נוסף בפרשת ההתעללות המינית בירושלים

נתיב נחמני

9.2.2009 / 16:46

אחיו של הדוד החשוד שביצע מעשי סדום בשני אחייניו נעצר אף הוא בחשד כי ביצע מעשים מגונים בקטינים באזור מגוריו

התפתחות בחקירת ההתעללות המינית בילדים בשכונת מאה שערים בירושלים. אחיו של החשוד במעשי סדום ומעשים מגונים בשני אחייניו בידיעת הוריהם נעצר היום (שני) גם הוא. על פי חשד המשטרה, האח שנעצר ביצע מעשים מגונים בילדים באזור מגוריו. בית משפט השלום בעיר האריך את מעצרו בשלושה ימים והורה על שליחתו המיידית לבדיקה פסיכיאטרית.

מחקירתו של הדוד עלה כי גם אחיו נהג לבצע מעשים מגונים בקטינים, אך ככל הידוע למשטרה האח שנעצר היום לא ביצע מעשים מגונים באחיינים, בני שלוש וחצי ותשע. הוריהם של הילדים נעצרו לאחר מעצר אחיה של האם. הם יישארו במעצר עד יום חמישי הקרוב.

הפרשה התפוצצה לפני כשבועיים, עם מעצרו של הדוד, תושב השכונה בן 40. הוא נעצר בעקבות תלונתה של אישה שהבחינה בו כשהוא מבצע, לטענתה, מעשים מגונים בילד קטן בכניסה לקופת החולים בשכונה. עם מעצרו סברו במשטרה כי האיש ביצע מעשה חד פעמי באותו הקטין, אך כשהתפתחה החקירה גילו החוקרים תמונה מסועפת של התעללות באחייניו של החשוד.

לפני שבוע נעצרו ההורים, גם הם תושבי מאה שערים, בחשד שלא דיווחו למשטרה על אחיה של האם, החשוד שנהג לאנוס את שני ילדיהם הקטנים במשך שנים רבות. בחקירותיהם קשרו עצמם ההורים למעשה ואבי הילדים הסביר כי לא הסגיר את אחיו כיוון שהתורה אוסרת עליו לעשות כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully