וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אום אל פחם: נמנע את כניסת מרזל לעיר

ניר יהב ויהושע בריינר

4.2.2009 / 23:59

מועצת העיר טרם החליטה כיצד בדיוק תמנע מפעיל הימין לכהן כיו"ר ועדת קלפי. מרזל: "מקווה שהמשטרה תכבוש את אום אל פחם מגורמי טרור"

מועצת עיריית אום אל-פחם התכנסה אמש (רביעי) לדיון מיוחד על רקע מינויו של פעיל הימין הקיצוני ברוך מרזל ליו"ר ועדת קלפי בעיר מטעם האיחוד הלאומי. חברי המועצה החליטו פה אחד למנוע את כניסתו של מרזל לעיר. בהודעה שפורסמה בתום הישיבה נמסר כי אום אל-פחם מקבלת בברכה כל אורח מלבד אלו שעושים זאת כדי לעורר פרובוקציה כמו מרזל. "על כן לא נאפשר לו להיכנס לעיר", נכתב. מרזל עצמו יתארח היום לשיחה בוואלה! LIVE.

"עיריית אום אל-פחם תפעל על מנת להגדיר את האופן למנוע ממרזל להיכנס לעיר", נמסר עוד. "חברי המועצה יתכנסו לפני מועד כניסתו של מרזל לעיר כדי לקבל את ההחלטות המתאימות בנושא". ראש העירייה חאלד חמדאן אמר כי העירייה תשלח מכתב למפכ"ל המשטרה שבו יציגו בפניו את המצב ויאמרו לו כי העירייה לא תיקח על עצמה את האחריות למה שעלול לקרות "כתוצאה מהפרובוקציה".

בהודעת הסיכום של חברי המועצה הוחלט עוד כי אם לא תתקבל החלטה למנוע ממרזל להיכנס לעיר, יערכו חברי המועצה פגישה נוספת ביום ראשון, יומיים לפני מועד הבחירות לכנסת, על מנת לקבל החלטות מעשיות כיצד למנוע "מהגזען מרזל להיכנס לעיר".

חבר מועצת אום אל-פחם וחבר תנועת "בני הכפר", רג'א אגברייה, אמר בראיון לתחנת "רדיו שמס" כי כוחות משטרה גדולים חייבים להתלוות למרזל, אם יחליט להיכנס לאום אל-פחם. "כניסתו של מרזל לעיר היא חלק מהפרובוקציה שהוא מעורר מזה חודשים ארוכים, שהתבטאה גם בניסיונו לארגן תהלוכה של הימין הקיצוני בעיר", הוסיף. מועמד חד"ש ותושב העיר, עפו אגברייה, אמר כי תושבי העיר "יגיבו בצורה הנכונה לכניסתו של מרזל לעיר בכך שיגיעו בהמוניהם לקלפיות".

מרזל אמר בתגובה לוואלה! חדשות כי בכוונתו להגיע לעיר. "זה המבחן של שלטון החוק בישראל. האם האספסוף וגורמים עוינים שולטים בכפר או המשטרה וועדת הבחירות ושלטון החוק. אני מקווה שהם לא ייכנעו לטרור שלהם ויאפשרו לנו לקיים את הליך הבחירות הדמוקרטי. כל עוד זה חוקי וזה לגיטימי אני מגיע. איך אני אכנס לכפר זו בעיה של המשטרה. המדינה נכנסה לעזה ואני מקווה שהמשטרה תכבוש את אום אל פחם מידי גורמי טרור שמתנגדים לדמוקרטיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully