וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אתמול: קסאם נורה לעבר מערב הנגב

רמי שני

2.2.2009 / 19:03

אזעקת "צבע אדום" נשמעה בעיר שדרות בזמן בחינת בגרות בהיסטוריה. מנהל בית הספר: "לא צופה ירידה בציונים בשל כך"

רקטת קסאם נפלה אתמול (שני) סמוך לגדר המערכת ברצועת עזה. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. לפני כן נשמעה אזעקת 'צבע אדום' באזור, כולל בעיר שדרות. בזמן השמעת האזעקה, התקיימה בחינת בגרות בהיסטוריה בבית הספר הדתי "מאיר" בשדרות וכ-50 תלמידים נאלצו לתפוס מחסה במרחב המוגן.

אלי אדרי, מנהל בית הספר, אמר לוואלה! חדשות שהוא אינו צופה ירידה בציונים בגלל הצורך של התלמידים לצאת למרחב מוגן במהלך הבחינה. "התלמידים רגילים לבעיה הזו שמדי פעם הם צריכים להפסיק ללמוד ולרוץ למקום פתוח", אמר אדרי, "שמעתי בימים האחרונים אכזבה מכך שלמרות המבצע יש עדיין ירי ותלמידים סבורים שיש להמשיך את התקיפות בעזה כדי להפסיק את הירי. אני לא חושב שהציונים יושפעו מהעובדה שהתלמידים רצו למקום פתוח".

בשעות הבוקר נפלה פצצת מרגמה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול. לא דווח על נפגעים או על נזק. מצה"ל נמסר כי חיל האוויר תקף את חוליית המשגרים ששיגרה זמן קצר קודם לכן את פצצת המרגמה וכי זוהתה פגיעה.

שלשום נורו 13 פצצות מרגמה לעבר מערב הנגב, שכתוצאה מהתפוצצות אחד מהם נפצעו שני חיילים ואזרח במועצה האזורית שער הנגב. שאר הפצצות נפלו בשטחים פתוחים בתחומי המועצות האזוריות אשכול ושער הנגב, ולא גרמו לנפגעים או לנזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully