וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מתנחל ירה למוות בפלסטיני בגדה

נתיב נחמני ויהושע בריינר

13.1.2009 / 21:08

תושב ההתנחלות עמנואל פתח באש לאחר שלטענתו, פלסטינים יידו אבנים לעבר רכבו סמוך לכפר עזון שבשומרון

אזרח ישראלי, תושב עמנואל, דיווח הערב כי ירה הערב (שלישי) למוות בפלסטיני סמוך לכפר עזון. לאחר הירי דיווח האזרח לצה"ל כי פלסטיני יידה אבנים לעבר רכבו בשעה שנסע בכביש 55 והוא בתגובה ירה עם נשקו האישי באוויר. צה"ל העביר את הפרטים למשטרה וחוקרי מרחב שומרון של המשטרה יצאו למקום האירוע כדי לבדוק את נסיבות הירי. חוקרי המשטרה שבדקו את רכבו של המתנחל מצאו עליו סימני פגיעה. כמו כן, בזירה בה התרחש האירוע ישנן אבנים פזורות על הכביש, באופן היכול להעיד על כך שאכן בוצע שם יידוי אבנים. היורה עוכב לחקירה במשטרת מרחב שומרון.

לטענת המתנחל החשוד בירי, הוא נקלע למארב שבו יידו מספר גדול של פלסטינים אבנים על רכבו ומכיוון שחש כי הוא נמצא בסכנת חיים, נאלץ לירות שני כדורים באוויר ולאחר מכן נמלט מהמקום. כעבור זמן קצר התקבל בצה"ל דיווח פלסטיני על תושב האזור שנפצע באורח אנוש ומת כעבור זמן קצר מפצעיו. מהמועצה האזורית שומרון נמסר בתגובה, כי מאז שהחל המבצע של צה"ל בעזה יש עלייה חדה ביידויי האבנים באזור וכי האזרח היה חייב להגן על עצמו.

דובר מגן דוד אדום "ירקון" מיקי כפרי סיפר לוואלה! חדשות כי "קיבלנו קריאה בשעה 20:15 על אירוע פעילות חבלנית עוינת (פח"ע) באזור עזון. בחור יהודי שעל רכבו הושלכו אבנים, פתח בירי לכיוון משליך האבנים. הפלסטיני הצעיר נפגע בראשו וצוות שלנו ורופא של הצלב האדום, קבע את מותו של הצעיר".

ראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה אמר הערב בתגובה לתקרית הירי כי "אנו מגבים את האזרח שהותקף מאחר והיה בסכנת חיים ופעל מתוך הגנה עצמית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully