וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורשע בהריגת הולכת רגל ונהג ללא רישיון

נתיב נחמני וקובי מנדל

9.11.2008 / 12:34

תושב טמרה, שרישיונו נפסל לאחר שהורשע בהריגת הולכת רגל, נלכד על ידי המשטרה כשהוא נוהג ביישובו. לפני 10 ימים אירע מקרה דומה

תושב טמרה, בן 41, שרישיונו נשלל לאחר שהורשע בהריגת הולכת רגל, נתפס הבוקר כשהוא נוהג ביישוב מגוריו ונעצר. בחקירתו החשוד מודה במיוחס לו ומהמשטרה נמסר כי במקביל להגשת כתב אישום נגדו היא תבקש את מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים.

בשנת 1997 הורשע החשוד בהריגה, לאחר שנהג במערבל בטון ודרס הולכת רגל שחצתה את הכביש במעבר חציה בעיר נשר בשנת 1993. אז, נידון לשנה וחצי מאסר בפועל ורישיונו נשלל ל-12 שנים. הבוקר, בעקבות מידע מודיעיני, ארבו לחשוד בלשי היחידה המרכזית של אגף התנועה בפיקודו של פקד שלומי נגר. הבלשים עצרו את החשוד לאחר שתיעדו אותו נוהג ברכבו הפרטי ביציאה מכפר מגוריו. המשטרה תבקש להאריך את מעצרו בבית המשפט.

לפני עשרה ימים נעצר אחמד עלי עוואד תושב הכפר טמרה גם הוא לאחר שנתפס נוהג ברכבו בעת שלילה, לאחר שהורשע בגרימת מותם ברשלנות של שבעה אנשים בתאונת דרכים ובפציעתם של שלושה, בהם הוא עצמו. התאונה בגינה הורשע אירעה בשנת 1994 בכביש 70, בין צומת אחיהוד לשפרעם.

עוואד נהג ברכב טרנזיט שהיה ברשותו והסיע תשעה אנשים, במקום שמונה כמותר בחוק. מהרשעתו עולה, כי במהלך הנסיעה הוא כיוון את תחנות הרדיו, ובתוך כך סטה עם רכבו לשוליים הימניים, ניסה לחזור למסלול, אך איבד שליטה והתנגש במשאית. בעקבות התאונה, בשנת 1999 הוא נדון ל-18 חודשי מאסר בפועל, ורשיונו נפסל ל-12 שנים.

גם במקרה זה ארבו לעוואד בלשי היחידה המרכזית של משטרת התנועה, בעקבות מידע מודיעיני שהגיע לידיהם. הבלשים תיעדו אותו כשהוא נוהג ברכב תוך כדי שלילה, ועצרו אותו בצומת היציאה מהכפר. "החשוד זלזל בתוצאות המשפט, מדובר בפסילה שהוטלה עליו בגין תאונה קשה ביותר עם תוצאות טרגיות", אמר אז לוואלה! חדשות פקד נגר, ראש מחלק בילוש צפון בימ"ר משטרת התנועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully