וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הם השאירו לי את הילד מת בידיים וברחו"

נתיב נחמני

27.10.2008 / 17:32

אימו של נתנאל בן ה-3 שמת בהסעת ילדים בדרך לביתו האשימה את המלווה. פרקליט המלווה: "הוא היה בחיים במהלך ההסעה"

"הילד שלי מת כי המלווה שלו לא התייחסה אליו", כך טענה היום (שני) רחל אמורבי אימו של נתנאל חיים בן ה-3 שמת אתמול בהסעה לביתו. אימו של אמורבי דוחה את כל טענות ההגנה של המלווה וטוענת כי חוסר יחס והשגחה מצד המלווה הוא זה שגרם למות בנה.

האם גילתה כי בנה מת כשהמתינה אתמול מחוץ לביתה לחזרת בנה מהגן. כשדלת רכב ההסעות נפתחה ובנה הורד ממנו כשהוא עדיין בתוך כיסא התינוק, הבחינה רחל שבנה מחוסר הכרה. צוות מד"א-שרון שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו של נתנאל, אך סיבת המוות טרם התבררה. בתחילה נראה שהילד מת כתוצאה מסיבוך של מחלה, שכן לפני מספר חודשים עבר ניתוח מסובך, אך עם התפתחות החקירה עלה כי ככל הנראה, נתנאל מת כתוצאה מחנק מחגורת הבטיחות של מושב התינוק. נסיבות מותו יוודעו רק לאחר נתיחת גופתו שתערך היום.

"כשקיבלתי את הילד לידיים הוא היה בתוך הכיסא", סיפרה אמורבי לוואלה! חדשות, "אבל הוא לא ישב שם ומת פתאום. הוא היה זרוק על הכסא והחגורה הייתה לו על הצוואר. התחלתי לנער אותו ולצעוק 'נתנאל תגיב'. לא ידעתי מה לעשות אז העברתי אותו ליידים של הנהג וביקשתי שיעזור, אבל הוא אמר לי 'מה את רוצה שאני אעשה איתו?', נכנס לרכב ונסע. הם השאירו לי את הילד מת בידיים וברחו".

"המלווה מביעה צער"

המלווה החשודה, טענה באמצעות פרקליטה עו"ד מרון רוזנטל כי במהלך הנסיעה הילד היה "חי, נושם ואפילו צחק". לדבריה היא לא הניחה את הילד בכסא, לא חגרה את חגורת הבטיחות של רכב ההסעות לכיסא ואף טענה כי זוהי הפעם הראשונה שהם משתמשים בכסא כיוון שהוא חדש. "גם אם הם לא מכירים את הכסא, אם תראה ילד נחנק לא תעזור לו? היא כנראה אפילו לא הסתכלה עליו כל הנסיעה", אמרה האם רחל בבכי, "הילד שלי מת כי היא לא התייחסה אליו".

היום הובאה המלווה לבית משפט השלום בנתניה שם הוארך מעצרה ביום, לצורך המשך החקירה ועד לקבלת תוצאות נתיחת הגופה. במהלך הדיון טען נציג המשטרה כי המוות נגרם על ידי המלווה ולדבריו, במהלך אותה הנסיעה "הילד כבר היה סגול ועם לשון בחוץ". נהג ההסעות נחקר גם הוא בפרשה ושוחרר למעצר בית בן חמישה ימים.

לאור העובדה שהוחלט לבקש את מעצרה המלא של המלווה ואילו הנהג נשלח למעצר בית, טען עו"ד רוזנטל כי המשטרה מפלה בין החשודים, שכן מעורבות הנהג אינה שולית כלל ולפחות משתווה למעורבות מרשתו. "היא מביעה צער רב על האירוע, היא בעצמה אמא, אך עם זאת היא איננה מבינה מדוע עליה להשאר במעצר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully