וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית עכו לתושבים: כך תתמודדו עם מהומות

ראש העיר, שמעון לנקרי, הפיץ מסמך מיוחד לתושבים ובו הנחיות כיצד להתמודד עם מצבי משבר. "נסו למנוע חשיפה מוגברת של ילדים לטלוויזיה"

עיריית עכו מנסה להרגיע את התושבים בעקבות המהומות שפרצו בעיר בין יהודים לערבים ערב יום הכיפורים. לשם כך, חובר מסמך מיוחד, ובו הנחיות לתושבים כיצד להתמודד עם המתיחות הנוכחית ועם מצבי משבר עתידיים.

בין השאר כלולים במסמך מסרים להורים לילדים צעירים. "תנו דוגמה אישית", כתב לתושבים ראש עיריית עכו שמעון לנקרי. "הגיבו במתינות, הימנעו מתגובות קיצוניות ומשיחות עם מבוגרים אחרים על האירועים כאשר הילדים בסביבה הקרובה. הסבירו לילדים מה קורה – על פי רמת הבנתם, התפתחותם ומצבם הנפשי. נסו למנוע חשיפה מוגברת לשידורי טלוויזיה העוסקים באירועים".

עוד נכתב במסמך כי יש להעביר מסר כללי של הרגעה: "המבוגרים שומרים ומגנים עליכם ועושים כמיטב יכולתם להבטיח את שלומכם. אם תגובות הילדים נמשכות לאורך זמן או בעוצמה רבה יש לפנות להתייעצות עם גורמים מקצועיים".

העירייה גם כללה מסרים להורים לילדים מתבגרים. "לבני נוער דחפים וצרכים התפתחותיים המאפיינים את גיל ההתבגרות והם מובילים אותם במצבי לחץ לתגובות קיצוניות יותר", הסביר ראש העיר. "יש לאפשר להם לבטא את רגשותיהם – אך לעשות הפרדה בין רגשות ומחשבות לבין התנהגויות לא חוקיות. יש לפקח על בני הנוער – מבחינת האירועים בהם הם משתתפים והשעות בהן הם יוצאים".

באשר למהומות עצמן כתב ראש העיר: "מדובר באירועים קשים וחמורים שכמותם לא נראו בתולדות העיר עכו. האירועים שהתרחשו הינם בבחינת חציית קווים אדומים קיצונית וחריגה, וכלל הגורמים המופקדים על שמירת החוק והסדר ועל המערכת העירונית בכללותה אינם מתכוונים לעבור על אירועים אלה לסדר היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully