וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוש: "סוריה ממשיכה לתמוך בטרור"

23.9.2008 / 17:51

בנאום שנשא בעצרת הכללית של האו"ם אמר נשיא ארה"ב, כי יש להמשיך בסנקציות על אירן. סרקוזי: לכנס פסגה להתמודדות עם המשבר הכלכלי

(צילום: רויטרס. עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

"סוריה ואירן ממשיכות לתמוך ולממן טרור, אולם השפעתן הולכת ונחלשת והן נעשות מבודדות יותר ויותר". כך אמר הערב (שלישי) נשיא ארצות הברית ג'ורג' בוש, בנאום שנשא בעצרת הכללית של האו"ם שנערכת בניו יורק. לדבריו, על האו"ם לאכוף סנקציות נוספות על אירן וצפון קוריאה ולמנוע את המשך פיתוח תכנית הגרעין שבשטחן.

נשיא צרפת שנאם בעצרת לאחר בוש אמר, כי יש לכנס פסגה עולמית עד סוף השנה הנוכחית, כדי להתמודד עם המשבר הכלכלי המתעצם. לדבריו, יש לצרף למדינות ה-G8, מדינות נוספות בהן הודו, סין, דרום אפריקה, ברזיל ומקסיקו.

אתמול נאספו אלפים מול בניין האו"ם במנהטן על מנת למחות על הגעתו של נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד לעצרת השנתית ה-63 במספר של האו"ם. פעילים מארגונים אמריקאים יהודיים שונים הצטרפו להפגנה. על פי דיווח סוכנות החדשות הצרפתית, המפגינים נשאו שלטים עליהם כתוב "עצרו את אירן עכשיו", "לא לאירן גרעינית" ו"מתאחדים למען ישראל". אחמדינג'ד ינאם בעצרת בשעה 23:00 (שעון ישראל).

כשנשאל אחמדינג'ד בנוגע לאיומים שהשמיע כלפי ישראל, הוא ניסה להסביר כי כוונתו היתה ל"מחיקה בדרכים דמוקרטיות". הנשיא האירני הביע תמיכה ברעיון המדינה הדו לאומית שתכלול את כל שטחי ישראל, הגדה ועזה, ובעזרת מימושה של זכות השיבה יתאפשר לרוב הפלסטיני לבחור מנהיגות ערבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully