וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב ובנו התינוק נפצעו מירי בנתניה

נתיב נחמני

12.9.2008 / 12:33

בעקבות פציעתם של אב ותינוק מירי לעבר רכבם, המשטרה מתגברת את נוכחותה באזורים בעיר שמזוהים עם עבריינים

המשטרה מתגברת את נוכחותה באזורים שמזוהים עם עבריינים בנתניה. זאת בעקבות אירוע הירי הבוקר (שישי), במסגרתו נפצעו באורח קל אב ובנו התינוק, וניסיונות חיסול שאירעו באחרונה בעיר. הכוחות מתוגברים באזורי מסחר ותעשייה וכן סמוך לבתי עבריינים.

יותם כהן, תושב העיר בן 28, בעל עבר פלילי וחבר בארגונו של העבריין ריקו שירזי, נפצע באורח קל לפנות בוקר מירי ברחוב גולדה בנתניה. מחקירת המשטרה עולה, כי בשעות הלילה, בעת שהוא היה ברכבו עם בנו התינוק, הגיחו לעברו שני חשודים רכובים על אופנוע וירו לעברו. הוא נפגע בידו, ובנו נפגע קל משברי זכוכית. השניים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים "מאיר" בכפר סבא. עדיין לא ברור האם יש קשר בין הירי לניסיון החיסול שאירע בעיר בתחילת השבוע. החקירה הועברה ליחידה הארצית לחקירת פשיעה בינלאומית (היאחב"ל).

שני פצועים גם בעפולה

בתוך כך, שני צעירים בני 24 ו-25 נפצעו באורח קל לאחר שנורו במהלך הלילה. השניים, שמוכרים למשטרה, פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים "העמק" בעפולה. הם מסרבים לשתף פעולה עם השוטרים, ולכן טרם אותרה זירת הירי. הרקע לאירוע הוא ככל הנראה סכסוך בין עבריינים.

ביום שני אירע ניסיון ההתנקשות בעבריין צ'רלי אבוטבול, סמוך למסעדה ברחוב פנקס באזור התעשייה הישן בנתניה. צ'רלי אבוטבול נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים "הלל יפה" בחדרה. עוד שלושה בני אדם נפצעו באירוע, ביניהם שניים באורח בינוני ואחד באורח קל. לדברי המשטרה, שני המתנקשים הגיעו למקום כשהם רכובים על גבי קטנוע, פתחו באש ונמלטו מהמקום. כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום והם עורכים סריקות. כמו כן, תוגברה השמירה בבית החולים בו מאושפז אבוטבול.

ביום רביעי האחרון נורו שני בני אדם, אב בן 48 ובנו בן ה-24, ברחוב אברהם בן שושן בעכו, ונפצעו באורח קשה. השניים נורו כשעמדו במרחק של כ-50 מטר זה מזה. על פי החשד, לפני שנורו, נדקרו השניים במהלך עימות עם היורה. האב נפצע מקליע אחד ואילו בנו נפצע ממספר קליעים.

פרסום ראשון: 7:52.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully