וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליאור חן: "מתחרט על כך שנמלטתי מהארץ"

נתיב נחמני

19.6.2008 / 20:35

ה"רב" החשוד בהתעללות בילדים ועצור בברזיל, הודיע כי הוא מתנגד להסגרתו לישראל. הערכה: ההסגרה תידחה בחודשים ארוכים

אליאור חן, החשוד בהתעללות בילדים חרדים בירושלים, יתנגד להסגרתו מברזיל לישראל, כך מסר הערב (חמישי) לוואלה!חדשות פרקליטו של חן, עו"ד אריאל עטרי. לדבריו, חן שכר לעצמו שלושה עורכי דין מקומיים כדי שייצגו אותו בהליכי ההסגרה הנערכים בבית המשפט הפדרלי בסאו-פאולו. לדבריו, "בראייה לאחור גם אני וגם חן חושבים שאם היה ניתן להחזיר את הגלגל לאחור היה עדיף כי הוא לא היה נמלט מהארץ, והיה נותר בארץ להתמודד עם החשדות נגדו ומוכיח את חפותו". הוא הוסיף, כי חן מופתע מהד התקשורתי של הפרשה ומכחיש את החשדות המיוחסים לו.

פרקליטו של חן הוסיף כי "לאור התנגדותו של מרשי, הליכי ההסגרה צפויים להיערך חודשים ארוכים ואף יותר משנה". בתוך כך, חן הכלוא בבית מעצר מיוחד בו עצורים מלבדו עוד 35 חשודים בעבירות חמורות, ביקש משלטונות הכלא באו-פאולו רשות להכניס לתא המעצר תפילין כדי שיוכל להתפלל.

אליאור חן נעצר על ידי משטרת סאו-פאולו לפני כשבועיים בתום מצוד ארוך שנערך אחריו, לאחר שהוא נמלט מהארץ. התנגדותו של חן עשויה לגרום לעיכוב בהסגרה, שכן לישראל אין הסכם הסגרה עם ברזיל.

לפני כשלושה חודשים נחשפה פרשה חמורה של התעללות בשמונת ילדי משפחה חרדית בירושלים. מחקירת המשטרה עלה כי אחד החשודים המרכזיים בפרשה הינו חן, החשוד בכך שיחד עם אחרים הוביל התעללות פיזית ונפשית בילדים. לפי הראיות שנאספו, חן ראה עצמו כ"רב" ובעל סמכות רוחנית, וטען באוזני מאמיניו, כי הילדים הם בעלי "נפש מושחתת" וכי יש לבצע בהם "תיקונים" ו"להוציא מהם את השדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully