וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמש רעידות אדמה הורגשו בישראל

הרעידות הורגשו בשעות האחרונות בצפון הארץ. לא דווח על נפגעים או על נזק. מקור הרעש - דרום לבנון

חמש רעידות אדמה הורגשו היום (ה') בצפון הארץ. לפי שעה, לא דווח על נפגעים או על נזק. רעידת האדמה הראשונה אירעה בסביבות השעה 16:00 והורגשה ביישובים הצפוניים, סמוך לגבול עם לבנון. שתי הרעידות הנוספות, התרחשו סמוך לשעה 18:40.

מהמכון הססמולוגי נמסר, כי עוצמת הרעש הראשון היתה 3.9 בסולם ריכטר וכי מוקד הרעש היה בדרום לבנון. הרעידות הנוספות היו חזקות יותר ועוצמתם הייתה 4.2 בסולם ריכטר. הרעידה האחרונה התרחשה בשעה 19:40. תושב היישוב כפר גלעדי סיפר לוואלה! חדשות כי "רעידת האדמה הורגשה במידה רבה. אנשים ששהו בבתים יצאו החוצה לשטח פתוח וחלק מהם היו מבוהלים, חשבנו שאולי מדובר בנפילת קטיושה". גם ממקומות נוספים בצפון הארץ הגיעו פניות רבות של אזרחים שחששו שמדובר באירוע בטחוני.

לפני כשלושה שבועות הורגשה רעידת אדמה בעוצמה של 3.3 בסולם ריכטר בצפון הארץ. גם אז מקור הרעש היה דרום לבנון ולא היו נפגעים. לפני כארבעה חודשים הורגשה ברחבי הארץ רעידת אדמה בעוצמה של 5.3 בסולם ריכטר, שמקורה היה בעיר צור שבלבנון. שבוע קודם לכן הורגש רעש בעוצמה של ארבע בסולם ריכטר. גם לפני כחצי שנה הורגשו בארץ רעידת אדמה. עם זאת, מוקד הרעש אותר בשפלה ובצפון ים המלח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully