וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגיע הזמן שרה"מ יקבל החלטות בעוטף עזה"

28.5.2008 / 14:55

ראשי הרשויות בעוטף עזה יפגשו הערב עם אולמרט בירושלים וידרשו ממנו לקבל החלטות חד משמעיות לטיפול במצב הביטחוני בדרום

לאחר ששר הביטחון אהוד ברק קרא לראש הממשלה להתפטר או להשעות עצמו, מתפנה ראש הממשלה לבעיות הביטחון. פורום ראשי הרשויות בעוטף עזה צפוי להפגש הערב (רביעי) עם ראש הממשלה אולמרט בלשכתו בירושלים, כך נודע לוואלה! חדשות. בפגישה צפויים ראשי הרשויות לדרוש מאולמרט לקבל החלטות חד משמעיות בנוגע לטיפול במצב הביטחוני באזור. בכך נענה אולמרט לבקשתם הדחופה של ראשי הרשויות, ששלחו לו מכתב לפני כשבוע.

"פצצת המרגמה שנפלה היום בקיבוץ בשער הנגב היא איתות נוסף לכך שהגיע הזמן שראש הממשלה יסיים את כל ההתלבטויות שלו, ויתחיל לקבל החלטות", אמר לוואלה! חדשות ראש המועצה האזורית שער הנגב, אלון שוסטר. "בזמן שהממשלה ממשיכה לא להשמיע הצהרה רשמית בדבר כל אפשרות לסיום הרגיעה, אנחנו דורשים מראש הממשלה להגיע להחלטה כלשהי, שתוביל לסיום הירי הרקטי על יישובינו".

בפגישה צפויים ליטול חלק שבעת ראשי המועצות האזוריות והערים בעוטף עזה, בהם ראש עיריית אשקלון, רוני מהצרי, ראש עיריית שדרות, אלי מויאל, ראש עיריית נתיבות, יחיאל זוהר וראש המועצה האזורית אשכול, חיים ילין.

במכתב שכתבו לפני כשבוע טענו השבעה, כי במידה שמתקפת הטילים היתה מתרחשת במרכז הארץ, הממשלה הייתה מגיבה אחרת. "עד היום הבלגנו, המתנו בסבלנות, נשכנו שפתיים, התרענו בשער, הרגענו את תושבינו, וספגנו בשקט – לא עוד. אנו דורשים ממשלת ישראל כי תחזיר בכל דרך שתמצא לנכון את השקט והביטחון לתושבינו", נאמר במכתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully