וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיע לוועידת הנשיא, ונחקר בפרשת אולמרט

נתיב נחמני

13.5.2008 / 19:48

איש העסקים היהודי דניאל אברמס נחקר אתמול על ידי המשטרה בפתח דירתו בירושלים. גם המיליארדר שלדון אדלסון העיד בפני חוקרי יאח"ה

המיליארדר היהודי-אמריקאי דניאל אברמס נחקר אתמול על ידי חוקרי המשטרה, בקשר לכסף שהעביר לכאורה לראש הממשלה אהוד אולמרט לפני 15 שנים - כך דווח היום בחדשות הערוץ הראשון.

לפי הדיווח, אברמס הגיע לדירתו בירושלים ב-23:00 בלילה, אז נעצר על ידי חוקרי המשטרה שהחלו לחקור אותו. לא ידוע באיזו פרשה הוא נחקר. אולם ייתכן כי החקירה קשורה לעדותו של נהג שעבד אצל אברמס ופוטר על ידו. הנהג מסר למשטרה שלפי זכרונו, אברמס העביר לאולמרט סכום כסף כלשהו. מקורביו של אברמס אימתו כי הוא נחקר, ואמרו כי מדובר במסע ציד. לדבריהם, "לא ייתכן שיהודי בן 85 שהגיע לוועידת הנשיאים ייחטף למשטרה בשעת לילה מאוחרת".

אברמס, איש עסקים בן 85 שהגיע לישראל לרגל ועידת הנשיא המתקיימת בירושלים, קנה בינואר 2004 את דירתו של אהוד אולמרט ברחוב כ"ט בנובמבר בירושלים תמורת 2.69 מיליון דולרים.

גם אדלסון מסר עדות

כמו כן, המיליארדר שלדון אדלסון נחקר היום כעד בפרשת אולמרט. אדלסון נחקר בחשד שאולמרט ביקש ממנו לסייע לאיש העסקים משה טלנסקי, ולקדם את עסקי המיני ברים שלו בעולם. לא ידוע האם אולמרט ביקש מאדלסון לסייע לטלנסקי תמורת דבר מה. לפי הדיווח, אדלסון אמר לחוקרים כי אינו זוכר אם אולמרט ביקש ממנו לסייע לעסקיו של טלנסקי.

החשדות נחשפו במסמכים שנמצאו במחשבה של שולה זקן במשרד התמ"ת, שתיעדה את העברות הכספים מטלנסקי למסר ולאולמרט.

מוקדם יותר, פשטו חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה על משרד התמ"ת בירושלים והחרימו מספר מסמכים הנוגעים לחקירה. גם אתמול ערכו החוקרים חיפושים בעיריית ירושלים ולקחו עמם מסמכים שונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully