וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל מסתער על הדתיות

יהושע בריינר

14.4.2008 / 18:24

בקרוב יפעלו בצה"ל להעלאת מספר המתגייסות הדתיות. בתכנית: שיחות עם רבנים, ביקורים באולפנות ושיחות עם מפקדים

בצה"ל יתמקדו בחודשים הקרובים בניסיונות לגייס באופן אישי צעירות דתיות, בתקווה שאלה יבלמו את אחוז ההשתמטות ההולך ועולה. על פי התוכנית, יתקיימו בשבועות הקרובים שיחות בין קצינים בכירים בצה"ל לרבנים מובילים בציונות הדתית על מנת לשכנעם כי שירות הצעירה הדתייה בצה"ל עדיף על פני שירות לאומי. בנוסף, מתכוונים בצה"ל לשכנע את הבנות הדתיות "לעלות על החצאית הירוקה" בעזרת שיחות עם המפקדים עוד לפני שיגויסו, וכן להתאים להן בסיס על פי רצונן, בכפוף לצרכי הצבא.

"אנחנו מוכנים להתאים חליפה אישית לכל צעירה דתייה שתתגייס", אמר קצין בכיר בצה"ל לוואלה! חדשות, "מדובר בבנות איכותיות שאנחנו רוצים אותן מאד. אין ספק שמדובר באוכלוסייה משמעותית שיכולה בהחלט לתרום מעצמה למען הצבא ובעיקר למען המדינה".

בצה"ל יציעו לחיילות הדתיות שישרתו בבסיסים מרוחקים שירות בקרב חיילות לוחמות, על מנת לאפשר למתגייסת הטרייה קיום אורח חיים דתי ככל שניתן. "כיום משרתות בצה"ל חיילות דתיות תוך כדי שמירה על הקפדה על תנאי השילוב הראויים", אמר הקצין הבכיר, "אנחנו מתכוונים לעשות כל שביכולתנו על מנת לאפשר להן שירות ראוי תוך שמירה על אורח חיים דתי, וננסה להתגמש עם המתגייסות במטרה להביא אותן אלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully