וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ישראל וסוריה החליפו ביניהן מסרי הרגעה"

כך מדווח העיתון הערבי "אל-חיאת". שר החוץ הסורי: "אנחנו עירניים ודרוכים לכל מעשה תוקפנות אפשרי מצד ישראל"

ישראל וסוריה החליפו ביניהן מסרי הרגעה, מלווים באזהרות הדדיות מפני תוצאותיה של התלקחות חדשה באזור. כך דיווח היום (שישי) העיתון הערבי "אל-חיאת", היוצא בלונדון. גורם ביטחוני ישראלי אישר לקול ישראל, כי ישראל העבירה לסוריה מסרים בכמה ערוצים ועל פיהם אין בכוונתה להתקיפה. הגורם הוסיף, כי אין אמת בדיווחים על גיוס מילואים נרחב בסוריה.

בתוך כך, שר החוץ הסורי ואליד אל מועלם אמר אתמול, כי אף שסוריה בחרה בחירה אסטרטגית בשלום, עליה להיות עירנית ודרוכה לכל מעשה תוקפנות אפשרי מצד ישראל. בקול ישראל דווח, כי מועלם השמיע את הדברים אמש באוזני שגרירים של האיחוד האירופי בדמשק. עוד דווח, כי בראיון לסוכנות הידיעות של סודן העריך מועלם, כי הלחצים של המערב על ארצו יגברו ואמר כי אין להוציא מכלל אפשרות שארצות הברית יוזמת משברים חדשים ואולי אף מלחמות חדשות באזור.

בנוסף, חבר הפרלמנט הסורי מוחמד חבש התייחס לפרסומים בישראל, לפיהם אירן מפעילה תחנות האזנה בסוריה כדי לעקוב אחרי ישראל. בראיון לעיתון הערבי "א-שרק אל אווסט" אמר חבש, כי "סוריה עושה כל שביכולתה כדי להגן על ריבונותה, והיא פונה למומחים צבאים לקבלת עזרה". לדבריו, הישראלים ממעיטים בכוחה של דמשק, "משום שהם אינם מודעים ליכולתיה האמיתיות". "אנחנו עדיין במלחמה עם ישראל, ויש לנו הזכות להגן על הגבול שלנו בכל האמצעים האפשריים במסגרת החוק הבינלאומי", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully