וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שנסראללה תמיד יספיד חללים"

פנחס וולף

14.2.2008 / 16:17

במערכת הפוליטית מיהרו להגיב על איומי מזכ"ל חיזבאללה בהלוויית מורנייה. ח"כ שלום: "החיסול הוא ניצחון לעולם החופשי"

"אני מקווה שתמיד נסראללה יספיד את החללים אצלו ואנחנו נשכיל לטפל בכל האויבים שפוגעים במדינה", כך אמר היום ח"כ צבי הנדל (האיחוד הלאומי-מפד"ל), בתגובה להתבטאויותיו של מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה בהלווית עימאד מורנייה.

הנדל אמר כי הוא אינו מאמין שחיסול מורנייה יביא להחרפה ביחסים בין ישראל לחיזבאללה. "היחסים חריפים מאוד גם כך". לדבריו, "כל יום שעובר בלי שנסראללה יפגע בנו זה לא כי פגענו באנשיו או לא פגענו באנשיו, אלא כי הוא מלקק את פצעיו. הרצון לפגוע בנו לא חסר לו".

ח"כ סילבן שלום (ליכוד) אמר בתגובה לדברי נסראללה, כי "דבריו מוכיחים עד כמה החיסול היה ניצחון אדיר של העולם החופשי על ארגוני הטרור וראשיהם". לדברי שלום, "זה מסר ברור לראשי הטרור שאחראים לרציחתם של מאות חפים מפשע, וכל מי שירים את ראשו צפוי לגורל דומה. היעדרות נסראללה מההלוויה מעידה על פחדנותו וחששו האישי לחייו הפרטיים".

ישראל כץ (ליכוד) היה אף חריף יותר מחברו לסיעה, ואמר כי "התגובה לאיומי נסראללה היא חיסולו. יש להבהיר לחיזבאללה שכל פגיעה בישראלים או ביהודים בארץ או בעולם תענה בתגובה חריפה שתסיים את מה שממשלת אולמרט כשלה מלהשיג בלחמת לבנון השניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully