וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק: "צה"ל מבצע פעולות סמויות בעזה"

שי מכלוף

10.2.2008 / 8:36

שר הביטחון ביקר הבוקר עם ראש העיר אלי מויאל במקום נפילת הקסאם בשדרות, בו נפגעו האחים טוויטו. תושבים זועמים קראו לו להתפטר

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף. עריכת וידאו: יאיר דניאל)

שר הביטחון אהוד ברק וסגנו מתן וילנאי סיירו הבוקר (ראשון) בשדרות, במקום בו נפצעו קשה אתמול אושר טוויטו, בן 8, ואחיו רמי, בן 19, מפגיעת רקטת קסאם. ברק ווילנאי נועדו עם ראש עיריית שדרות אלי מויאל. תושבים זועמים הגיעו למקום צעקו לעבר ברק: "אתה מפקיר את חיי ילדינו. אתה מנציח את המצב ולא משנה אותו", וקראו לו להתפטר. לטענת ברק "הפעילות נגד ירי הקסאמים תימשך. צה"ל מבצע פעולות שונות ברצועה, חלקן סמויות, כדי לצמצם את הירי".

אלי מויאל אמר הבוקר כי אילו היה שר הביטחון היה "מוריד את הנייה או חוטף אותו כדי לשחרר את גלעד שליט". בראיון לגלי צה"ל אמר מויאל שהיה "הורס את הבתים שלהם ואת כל סממני השלטון. זה עבד בלבנון ב-2006 וזה הביא שקט".

בתוך כך, הרופאים בבית החולים ברזילי באשקלון נאלצו לכרות אחת מרגליו של אושר טוויטו. מאז אתמול בלילה נאבקו הרופאים בחדר הניתוח על מנת להציל את רגליו של הילד.

כ-37 רקטות נורו בסוף השבוע מרצועת עזה לישראל, 30 מהן ביום שישי. להערכת מערכת הביטחון, הפלסטינים הגבירו את הירי בתגובה לפעילות צה"ל בשבוע שעבר בבית חנון, שבה נהרגו כמה פעילי חמאס. בתגובה לירי תקפו הלילה כלי טיס של חיל האוויר ארבעה יעדים ברצועת עזה. הפלסטינים מדווחים על הרוג וארבעה פצועים ברפיח, שם תקף צה"ל פעמיים. ההרוג הוא מוחמד מטיר, מפקד בזרוע הצבאית של חמאס.

התקיפות יועדו לעבר מחסן אמצעי לחימה ולעבר פלסטיני פעיל חמאס, שלטענת צה"ל היה מעורב בהברחות נשק לתוך רצועת עזה. בחאן יונס הותקף מוצב של חמאס ובסג'עיה הופצץ אתר לייצור רקטות קסאם ואמצעי לחימה. מצה"ל נמסר כי יגיב בחומרה לכל ירי לשטח ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully