וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזה: 9 הרוגים בתקיפת חיל האוויר

ניר יהב ויהושע בריינר

5.2.2008 / 15:56

מסוקי חיה"א תקפו מוצב של חמאס בדרום הרצועה. בתקיפה נהרגו 9 פעילי חמאס. במקביל, כוח הנדסה הרס בתי תושבים ליד חאן יונס

מקורות פלסטינים מדווחים כי תשעה בני אדם נהרגו בתקיפת חיל האוויר על מוצב של מפקדת המשטרה הכפופה לחמאס באיזור חאן יונס שבדרום רצועת עזה. דובר צה"ל אישר כי בוצעה במקום תקיפה וכי זוהתה פגיעה. בצה"ל מסרו עוד כי התקיפה בוצעה בתגובה לירי הקסאמים הבוקר על שדרות, שגרם לפציעת תושבת העיר באורח קל. במטח שנורה על שדרות הבוקר נפגעו גם שני מפעלים באיזור התעשייה המקומי. בדובר צה"ל הוסיפו כי צה"ל ימשיך לתקוף את ארגוני הטרור ברצועה, כל עוד יימשך ירי הקסאם לעבר יישובי עוטף עזה ושדרות.

במקביל לתקיפה נכנסו כוחות הנדסה ושיריון של צה"ל נכנסו לאזור ח'רבת אח'זעה הסמוכה לחאן יונס, בעקבות ירי חמושים באיזור בשעות הצהריים אל עבר חקלאים שעבדו בשדות קיבוץ ניר עוז. על פי הדיווח, צה"ל משטח מבנים של פלסטינים. מדובר צה"ל נמסר כי כלים משוריינים נכנסו לאיזור במסגרת פעילות שוטפת של כוחות צה"ל בגזרה. ראש המועצה האזורית אשכול חיים ילין אמר בתגובה: "אני מברך על פעולת צה"ל וכל פעילות אחרת שתעניק ביטחון לחקלאי האיזור".

לפנות בוקר הרגו כוחות צה"ל שפעלו באיזור א-שוכה שמזרח רפיח שני פעילי עז א-דין אל-קסאם, הזרוע הצבאית של חמאס. השניים, מחמוד אבו טה ובכר אבו רג'אל, נהרגו בעת שכוחות צה"ל נכנסו לאזור הפלסטיני והחלו להתעמת עם חולייה של חמאס. בחילופי האש נהרגו השניים.

הפלסטינים דיווחו כי כוחות צה"ל נכנסו למזרח רפיח לפנות בוקר, החלו לבצע חיפושים בבתים ולעצור פלסטינים במקום. מדובר צה"ל נמסר כי החיילים, שפעלו נגד תשתיות הטרור באיזור, נתקלו בשני חשודים ופתחו לעברם באש.

(וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: רביד גולדשטיין)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully